نرم افزارحسابداری صدگان

شارژ کارت ‌های اعتباری

0 621

حسابداراپ

معاون فناوری اطلاعات وزیر صنعت، معدن و تجارت با تشریح آخرین وضعیت واگذاری کارت‌های اعتباری ۱.۵ میلیون تومانی به کارمندان و کارگران، از شارژ ۱۲۰ میلیارد تومانی کارت‌های اعتباری کارمندان و خرید ۷۰ میلیارد تومان کالا از طریق این سیستم خبر داد.

.
به گزارش بینا، محمدصادق مفتح  در مورد واگذاری کارت‌های اعتباری به کارگران به ایسنا عنوان کرد: از نظر فنی این ‌کار انجام شده و ادامه کار مربوط به سیستم بانکی است که وزارت کار با بانک رفاه کارگران مذاکره کرده و به محض این‌که اعتبار این کار داده شود، این کار انجام خواهد شد.

.
وی در مورد طرح واگذاری کارت‌های اعتباری به کارگران ادامه داد: این طرح در سطح خیلی کمی شروع شده است و سقفی برای تعداد کارگران مشمول، ندارد. هر فردی که تحت پوشش تامین اجتماعی باشد، کارگر تلقی می‌شود و می‌تواند در این طرح مشمول شود.

پندار سیستم

.
مفتح با تایید این‌که اعتبار هر کدام از کارت‌های اعتباری یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است، افزود: ‌البته این رقم جریان دارد و به میزانی که افراد اقساط خود را پرداخت می‌کنند دوباره کارت آن‌ها شارژ می‌شود. این گونه نیست که تنها یک مرتبه دارای اعتبار باشد و می‌تواند رقم‌های زیادی را شامل شود. در این مورد هم سقفی لحاظ نشده است. معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: هدف اصلی این کار تحریک بازار برای محصولات داخلی است و تاکنون ۷۵ میلیارد تومان کالا از طریق این سیستم خریداری شده است.

.
وی اضافه کرد: حتما بالای ۱۲۰ میلیارد تومان کارت‌ها شارژ شده‌اند و در اختیار کارمندان قرار دارد اما بخش کارگری اکنون مقداری عقب است.

.
مفتح در پاسخ به این سوال که کوتاهی از کدام بخش است که سیستم کارگری عقب مانده است؟ اظهار کرد: سیستم کاری در بخش کارگری مقداری پیچیده‌تر است و در مورد زمان آن باید از وزارت کار پرسید. هر بخشی مسوول خودش را دارد و برای کارگری مسئول آن وزارت کار است. بحث کاری این طرح مشخص است و موضوع اصلی، تامین آن اعتباری است که بانک رفاه باید دهد.

.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.