نرم افزارحسابداری صدگان

رائه لایحه بیمه زنان خانه ‌دار به دولت

0 628

حسابداراپ

 معاون مرکز امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با اشاره به تشکیل مرکز جامع توانمند‌سازی و کارآفرینی زنان به امید حل مشکل بیکاری دختران فارغ‌التحصیل دانشگاهی گفت: بیمه زنان خانه‌دار در مراحل نهایی به سر می‌برد و لایحه آن به زودی به دولت ارائه می‌شود.

.
به گزارش بینا، پروین هدایتی به فارس اظهار داشت: برای حل مشکل اشتغال زنان و دختران فارغ التحصیل مرکز جامع توانمند‌سازی و کار‌آفرینی زنان را ایجاد کردیم که یک شورای اشتغال کوچک است.

.
وی افزود: وزارت کار، تعاون، علوم، جهاد کشاورزی و شرکت‌های دانش بنیان در مرکز جامع توانمند‌سازی و کارآفرینی زنان نمایندگانی دارند و در تلاش هستیم تا شعبات آن را در تمام شهرستان‌ها ایجاد کنیم تا برای حل مشکل دختران فارغ التحصیل از دانشگاه‌ها چاره‌اندیشی شود.

پندار سیستم

.
معاون سرمایه‌های اجتماعی مرکز امور زنان با بیان ضرورت بررسی نیاز استان‌های مختلف به مشاغل خاص گفت: تعداد دختران فارغ‌التحصیل و متقاضیان شغل باید بررسی شودتا کنون جلسات مختلف را تشکیل داده و اساسنامه را تهیه کرده‌ایم.

.
وی در‌خصوص تخصیص بودجه ۲۰۰ میلیارد تومانی به رفاه اجتماعی عنوان کرد: در این خصوص برنامه ریزی‌های لازم را انجام داده‌ایم تا بخشی از این اعتبار را به رفاه اجتماعی زنان اختصاص دهیم.

.
وی در‌خصوص بیمه زنان خانه‌دار عنوان کرد:‌ بیمه زنان خانه‌دار در مراحل نهایی به سر می‌برد و لایحه‌ای با مشارکت معاونت حقوقی رئیس‌جمهور و معاونت وزارت کار و رفاه اجتماعی تهیه شده است که آن را به هیئت دولت تقدیم خواهیم کرد و در این لایحه ضمانت‌های اجرایی برای تأمین منابع مالی را در نظر گرفته‌ایم.

 

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.