نرم افزارحسابداری صدگان

توضيح بانك مركزي در خصوص تغيير رمز

0 571

حسابداراپ

مدیر اداره نظام‌های پرداخت بانک مرکزی در پاسخ به ادعاهای جدید منتشر كننده اطلاعات ۳میلیون کارت بانکی که گفته بود با تغییر رمز، مشکل امنیتی کارتها حل نمی‌شود، گفت: تا این لحظه هیچ پولی از حساب‌های بانکی مردم برداشت نشده است.

.

ناصر حکیمی در گفت‌وگو با مهر در پی ادعای اینکه برخی از شهروندان مدعی هستند حساب‌های بانکی آنها خالی شده است، گفت: با قاطعیت می‌گویم که رصد تراکنش‌های موجود نشان می‌دهد که تا به این لحظه از هیچ حسابی هیچ پولی برداشت نشده است.

.
مدیر اداره نظام‌های پرداخت بانک مرکزی گفت: چنانچه افرادی هستند که برای آنها ابهامی در این خصوص وجود دارد، به بخش اداره نظام‌های پرداخت بانک مرکزی گزارش کرده و اطلاع دهند تا مورد بررسی قرار گیرد.

پندار سیستم

.
وی در پاسخ به ادعای «خسرو زارع فرید» مدیر فناوری پيشين شرکت «ف.ا» که مدعی شده بود تغییر رمز کارت‌های بانکی مشکلی را حل نمی‌کند، هر وقت کارت را با رمز جدید رویPOS این شرکت کشیدید، هم رمز شما و هم اطلاعات کارت شما یک جایی ثبت می‌شود، پس تنها تغییر رمز عبور، مشکلی را حل نمی‌کند، گفت: این فرد مولفه‌های لازم را در اختیار ندارد.

.
حکیمی با تاکید بر اینکه ادعای این فرد واقعی نیست، تصریح کرد: برای برداشت پولی از حسابی باید مولفه‌های لازم از جمله اینکه حداقل کارت بانکی، رمز اول و دوم و cvv2 کارت را در اختیار داشته باشد.

.

———————————————————————————————————

لينك مرتبط:

اطلاعیه مهم بانک مرکزی در خصوص کارت‌های بانکی

 

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.