نرم افزارحسابداری صدگان

تعاونی های اعتباري تجميع مي شوند.

0 523

حسابداراپ

دبير كل اتاق تعاون مركزي ايران گفت: تعاوني هاي اعتباري كشور تجميع مي شوند.

.
به گزارش بینا، داريوش پاك بين به فارس گفت: متاسفانه سال گذشته بخش زيادي از تعاوني هاي اعتباري كشور به دليل مشكلات به وجود آمده تعطيل شدند كه اميدواريم بتوانيم تعاوني هاي موجود را تجميع و از تجميع آنها موسسات مالي قرض الحسنه و تعاوني هاي سهامي عام ايجاد كنيم تا همانند گذشته از سرمايه هاي اين بخش براي ارتقاي تعاون استفاده نماييم.

.
دبير كل اتاق تعاون ايران تصريح كرد: درخصوص مقابله با تحريم ها، خوشبختانه تفاهم نامه اوليه با كشور روسيه منعقد شده كه براساس آن از ظرفيت هاي اين كشور براي ايجاد تشكل ها و اتحاديه هاي مشترك المنافع تجاري استفاده خواهد شد.

.
وي با اشاره به مشكلات اخير براي گشايش LC در كشورهاي مختلف براي تجار ايراني ابراز اميدواري كرد: با انعقاد اين تفاهم نامه در روسيه و كشورهايي كه نمايندگي روسيه در آنها وجود دارد اين مشكل برطرف و كمك بزرگي به فعالان اقتصادي كشور صورت گيرد.

پندار سیستم

.
پاك بين در بخش ديگري از ا ظهاراتش گفت: در حال بررسي طرحي هستيم كه براساس آن بتوانيم نمايندگي دانشگاه تعاون روسيه را براي اتاق تعاون مركزي بگيريم تا از اين طريق اعضاي اتاق و كشورهاي همسايه عضو را آموزش دهيم.

.
وي اولويت ديگر تعاون را همگامي با دولت و هماهنگي با مجلس شوراي اسلامي دانست و افزود: در اين زمينه برنامه اتاق هاي استاني را از آنها خواسته ايم و جلسات مختلفي براي بررسي و رفع مشكلات آنان تشكيل داده ايم.

.
دبير كل اتاق تعاون مركزي ايران گفت: به زودي سهميه ارزي و بسته حمايتي بخش تعاون توسط وزير صنعت ابلاغ و تفاهم نامه اي با اين وزارتخانه امضا خواهد شد تا بتوانيم سهم بخش تعاون را مشخص كنيم.

.
وي با اشاره به فعاليت مركز تجاري متعلق به اتاق تعاون در شهر سليمانيه عراق اظهار داشت: بيشتر غرفه هاي نمايشگاه اين مركز پر شده و از اوايل ارديبهشت نمايشگاه چند روزه ما در سليمانيه برگزار خواهد شد.

.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.