نرم افزارحسابداری صدگان

پایان دلار دو نرخی

0 643

حسابداراپ

رئیس کل بانک مرکزی با اعلام اینکه تمهیدات لازم برای تامین نقدینگی ایام پایانی سال اندیشیده شده است، گفت:‌ از این پس دلار دو نرخی نخواهیم داشت.

.

محمود بهمنی امروز در حاشیه اولین همایش بین‌المللی بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت در جمع خبرنگاران در مورد تامین ارز مورد نیاز مسافران گفت: برای تامین ارز مورد نیاز متقاضیان بانک مرکزی برنامه ریزی کرده است و این موضوع را در دستور کار دارد.

 .

رئیس کل بانک مرکزی با تاکید بر اینکه از این پس دلار دو نرخی در کشور نخواهیم داشت و نرخ دلار همان ۱۲۲۶ تومان است، در مورد حواله ارزی عنوان کرد: تمام بانک‌ها حواله ارزی را انجام می‌دهند و ارز مورد نیاز تمام وارد کنندگان تامین می‌شود.

 .

به گزارش خبرنگار مهر، وی درباره تامین نقدینگی مورد نیاز روزهای پایان سال گفت: تمهیدات لازم برای تامین نقدینگی ایام پایان سال اندیشیده شده است و برای پایان سال با مشکل تامین نقدینگی مواجه نخواهیم شد.

پندار سیستم

 .

بهمنی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر این که از این پس از افزایش بی‌رویه شعب بانک‌ها جلوگیری می‌شود، افزود: تعداد شعب بانک‌ها باید براساس میزان سرمایه، عملکرد و ارایه اطلاعات شفاف به بانک مرکزی باشد.

 .

وی تاکید کرد‌: بانک‌ها باید اطلاعات درخواستی از سوی بانک مرکزی را به این بانک ارایه کند در غیر این صورت بانک مرکزی مجوز افزایش تعداد شعب را برای آنها صادر نخواهد کرد و در صورتی که عملکرد و سرمایه بانک‌ها مناسب باشد مجوز افتتاح شعب صادر می‌شود.

 .

رئیس کل بانک مرکزی خاطرنشان کرد: از این پس تمام بانکها برای افتتاح و تاسیس باید شناسایی و کنترل شوند و در صورتی که شرایط آنها محرز باشد، هیچ مشکلی برای تاسیس نخواهند داشت.

 .

منبع : طلا نيوز

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.