- ACCPress.com – تازه های حسابداری - http://www.accpress.com/news -

فايننشال فورس نرم‌ افزار حسابداری خود را يکپارچه میکند

.

شرکت فايننشال فورس نسخه جديدي از نرم‌ افزار حسابداري خود را وارد بازار کرده‌است که داراي قابليت‌هاي اشتراکي و اجتماعي است.

به گزارش خبرگزاري موج، نرم‌افزار حسابداري شرکت فايننشال فورس که «اتوماسيون خدمات حرفه‌اي و حسابداري» (PSA) نام دارد در آخرين نسخه به روز شده خود داراي قابليت‌هاي اشتراکي از قبيل گزارش‌دهي اجتماعي است. اين راهکار نرم‌افزاري در واقع ترکيبي از ابزاري است که با هدف تدوين و به اشتراک‌گذاري گزارشات مالي به کار مي‌رود.

.
نسخه جديد نرم افزار حسابداري PSA به شرکت‌ها و سازمان‌هاي کاربر اجازه مي‌دهد گزارشهاي مالي خود را با نرم‌افزارهاي مديريت ارتباط با مشتري (CRM) يکپارچه کنند. اين نرم‌افزار به کاربران اجازه مي‌دهد گزارشات مالي خود را با ديگر کاربران در داخل و خارج از سازمان به اشتراک بگذارند.

.
شرکت فايننشال فورس قصد دارد براي تقويت قابليت‌هاي اشتراکي اين راهکار يک پورتال گروهي راه‌اندازي کند که شرکت‌هاي مشتري در آنجا بتوانند به تبادل و اشتراک گزارشهاي مالي خود بپردازند.

.
اين شرکت همچنين نرم‌افزار حسابداري خود را با فناوري‌هاي همراه تحت سيستم عامل اندرويد سازگار کرده است و براي اين منظور يک نرم‌افزار کاربردي قابل نصب بر روي گوشي‌ها و رايانه‌هاي لوحي طراحي کرده که «تايم کارت» نام دارد. اين نرم‌افزار از ماه آينده در فروشگاه نرم‌افزاري معروف به «اندرويد مارکت» در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

.
شرکت فايننشال فورس دات کام روابط نزديکي با شرکت سيلزفورس دات کام دارد. سيلزفورس يکي از سرمايه‌گذران فايننشال فورس است و نرم‌افزارهاي فايننشال فورس نيز بر اساس پلت فرم توسعه پردازش ابري سيلزفورس که فورس دات کام نام دارد، ساخته مي‌شود. اين شرکت براي راه‌کارهاي کسب و کار خود بيش از پنج هزار مشتري دارد.

.