نرم افزارحسابداری صدگان

عیدی بازنشستگان تامین‌اجتماعی هنوز اعلام نشده است.

0 708

حسابداراپ

  به‌طور معمول هر سال عیدی بازنشستگان همراه با حقوق بهمن‌ماه آنان پرداخت می‌شد اما امسال عیدی بازنشستگان تامین‌اجتماعی با حقوق اسفندماه نیز پرداخت نشده و حتی هنوز مبلغ آن هم اعلام نشده است.

.

عیدعلی کریمی یک فعال کارگری در قزوین ضمن اعلام این مطلب تصریح کرد: هر ساله با نزدیک شدن به پایان سال و ایام نوروز بحث عیدی کارمندان و کارگران در جامعه مطرح می‌شود و در این میان بازنشستگان تامین‌اجتماعی با توجه به اینکه از حقوق و مزایای کمتری برخوردارند در انتظار اعلام مبلغ عیدی‌شان هستند تا شاید بتوانند با آن از پس هزینه‌های شب عید برآیند.

 .

کریمی با عنوان این مطلب که بازنشستگان از وزیر کار انتظار افزایش حقوق و عیدی دو برابری همانند شاغلان را دارند، ادامه داد: بازنشستگان در طول سال به عنوان کارگر حقوق می‌گیرند به همین دلیل انتظار می‌رود که در پایان سال نیز همانند کارگران مبلغی معادل دو برابر حقوقشان را به عنوان عیدی دریافت کنند اما این‌گونه نمی‌شود و کارگران بازنشسته مانند کارمندان معادل پایه حقوق‌شان عیدی دریافت می‌کنند.

پندار سیستم

 .

وی گفت: این شیوه اجحاف و تبعیض در حق بازنشستگان تامین‌اجتماعی است و باید این افراد که هرکدام سال‌ها برای این کشور زحمت کشیده‌اند حداقل عیدی دو برابر حقوق را دریافت کنند تا شاید مشکل حقوق کمی که در طول سال دریافت می‌کنند تا حدودی جبران شود.

 .

به گفته وی، این درحالی است که کمتر از سه هفته به عید مانده اما هنوز مبلغ عیدی آنان از سوی دولت اعلام نشده و همین امر باعث نگرانی‌های زیادی در میان این قشر از جامعه شده است. از سوی دیگر به‌طور معمول هر سال عیدی بازنشستگان همراه با حقوق بهمن‌ماه آنان پرداخت می‌شد اما امسال این‌گونه نشده و هنوز مبلغ آن هم اعلام نشده است.

 .

منبع : ايلنا

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.