نرم افزارحسابداری صدگان

سوابق مشمولان بیمه بیکاری الکترونیکی می‌شود.

0 651

حسابداراپ

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از ایجاد پرونده های الکترونیکی برای سوابق بیمه ای افراد خبر داد و گفت: به روزرسانی و مکانیزه شدن سیستمهای بیمه بیکاری در دستور کار قرار دارد.

عبدالله عمادی در گفتگو با مهر در ارتباط با جدیدترین اقداماتی که برای جلوگیری از دور زدن قانون بیمه بیکاری و همچنین سوء استفاده های احتمالی برخی افراد از صندوق بیمه بیکاری صورت گرفته، گفت: یکی از مهمترین اقداماتی که در حال حاضر در این حوزه باید صورت گیرد به روزرسانی سیستم های بیمه بیکاری و مکانیزه کردن پرونده ها است.

پندار سیستم

معاون وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی با اعلام اینکه هم اکنون صندوق تامین اجتماعی به دنبال ایجاد پرونده های الکترونیکی برای افراد است، اظهار داشت: با راه اندازی سیستم های الکترونیکی می توان سوابق همه افراد مشمول بیمه را به صورت الکترونیکی در اختیار داشت.

عمادی خاطر نشان کرد: از این طریق اطلاعات افراد در سیستم ها درج می‌شود و از دخالت بیرونی و یا دستی در پرونده ها نیز جلوگیری خواهد شد.

این مقام مسئول در وزارت تعاون، کار و رفاه تاکید کرد: با برطرف شدن اقدامات موازی و همپوشانی هایی که تا قبل از ادغام وزارت تعاون، کار و رفاه انجام می شد یکسان سازی اطلاعات افراد نیز در برنامه قرار دارد و دیگر اقدامات مشابه دستگاههای زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه از بین خواهد رفت.

عمادی با اشاره به برقرار شدن ارتباط نزدیک تر بین ادارات کار تعاون و رفاه استانها با تامین اجتماعی گفت: این ارتباطات بهنحوی تنظیم می‌شود که دیگر ادارات کار آرایی را صادر نمی کنند که تامین اجتماعی قادر به انجام آن نباشد و یا اینکه برخی از مشکلات در زمان صدور آرا نادیده گرفته شود.

معاون وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: بخش دیگری از کار جلوگیری از سوء استفاده برخی افراد از صندوق بیمه بیکاری این است که دقت، توجه ، بازرسی و نظارت در این حوزه تقویت شود.
محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.