نرم افزارحسابداری صدگان

دارندگان کارت بازرگاني مراقب افراد سودجو باشند.

0 689

حسابداراپ

مدير کل امور مالياتي فارس با اشاره به اين که برخي سودجويان با سوءاستفاده از کارت بازرگاني ساير افراد مشکلات زيادي را به وجود آورده اند ، اظهار داشت : برخي سودجويان با اجاره کارت بازرگاني اقدام به واردات و صادرات کالا کرده اند اما حق و حقوق دولت را پرداخت نکرده اند .

.

به گزارش رسانه مالياتي ايران ، مومني ، مدير کل امور مالياتي استان فارس در گفت و گو با خبر جنوب تصريح کرد : موديان مالياتي فقط تا پايان امسال فرصت دارند تا با مراجعه به پايگاه اينترنتي به آدرس WWW.TAX.GOV.IR نسبت به دريافت شماره اقتصادي خود اقدام کنند ، در غير اين صورت از دريافت خدمات مالياتي محروم مي شوند .

.

مدير کل امور مالياتي فارس اظهار داشت : کد اقتصادي يک شماره منحصر به فرد براي موديان است و در حقيقت ابزاري مناسب براي نظم دادن به معاملات و شفافيت آن مي باشد . مومني در ادامه به ايجاد زيرساخت براي اجراي طرح جامع مالياتي اشاره کرد و گفت :

پندار سیستم

.

با اجراي اين طرح فعاليت هاي اقتصادي موديان به روز و آنلاين مي شود ، ضمن اين که اطلاعات درج شده در اين طرح با اطلاعات درون سازماني ادارات کل امور مالياتي ، لينک شده و بر اين اساس اطلاعات جامعي از فعاليت هاي اقتصادي به دست خواهد آمد .

.

وي با تاکيد بر اين که فارس در اجراي زيرساخت هاي مالياتي در کشور پيشرو است ، افزود : فارس علاوه بر طراحي سامانه خدمات مالياتي خودرو ، در حال طراحي خدمات نقل و انتقال املاک نيز مي باشد ، که تا پايان خرداد ماه اين سامانه راه اندازي مي شود و موديان مالياتي مي توانند بدون نياز به مراجعه به ادارات مالياتي در دفاتر اسناد رسمي ، امور مالياتي نقل و انتقال مسکن را انجام دهند .

.

مومني با تاکيد بر اين که اين اقدامات يک گام به سوي واقعي شدن ماليات ها مي باشد ، با اشاره به راهکارهاي دولت براي وصول ماليات گفت : موديان مالياتي موظفند حق دولت را در قبال استفاده از زيرساخت هاي ايجاد شده بپردازند .

.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.