- ACCPress.com – تازه های حسابداری - http://www.accpress.com/news -

جزئیات اولین همایش بین المللی حسابداران دانشگاهی و دهمین کنفرانس سراسری حسابداری ایران

 

مدیرگروه حسابداری دانشگاه الزهرا جزئیات اولین همایش بین المللی حسابداران دانشگاهی و دهمین کنفرانس سراسری حسابداری ایران در ۳ و ۴ خرداد سال آینده را اعلام کرد.

علی رحمانی درگفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی فارس،اظهار داشت:اولین همایش بین المللی حسابداران دانشگاهی و دهمین کنفرانس سراسری حسابداری ایران ۳ و ۴ خرداد سال آینده در دانشگاه الزهرا (س) برگزار خواهدشد.

.

وی ادامه داد: این همایش فرصتی برای هم اندیشی صاحبنظران و اندیشمندان و تبادل آرا و تجربیات فراهم خواهد کرد و مخاطب اصلی همایش اساتید، پژوهشگران و دانشجویان تحصیلات تکمیلی و دست اندرکاران حرفه ای و مسئولین ذیربط در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است.

.

وی با بیان اینکه علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.iac-alzahra.com [1] مراجعه کنند،ادامه داد: از تمام دانشمندان، صاحبنظران و دانشجویان تحصیلات تکمیلی تقاضا می‌شود مقالات خود را در یکی از موضوعات حسابرسی، آموزش حسابداری، تجزیه و تحلیل مالی، حسابداری و راهبری، حسابداری و سیستم‌های اطلاعاتی، حسابداری مدیریت، حسابداری بخش عمومی، حسابداری محیطی و اجتماعی و مالیات تدوین و حداکثر تا ۱۵ فروردین به آدرس iac.alzahra@yahoo.com ارسال کنند.

.

این استادیار دانشگاه الزهرا افزود: کیفیت آموزش حسابداری، چشم‌انداز دانشکده‌های حسابداری ایران در سال ۱۴۰۴، اهمیت تدوین برنامه‌های ۵ ساله درگروه‌های حسابداری، اعتباردهی آموزش حسابداری در موسسات آموزش عالی بر مبنای استانداردهای AACSB یا EQUIS ،چالش‌های آتی در بازار کار حسابداری، تخصصی‌سازی آموزش حسابداری، توانمند‌سازی فارغ‌التحصیلان حسابداری برای بازار کار،چگونگی پاسخ گویی به افزایش تقاضای تحصیلات تکمیلی حسابداری،خصوصی‌سازی آموزش عالی و توسعه آموزش حسابداری، بازنگری متون، محتوا و برنامه‌های آموزش و درس دانشگاهی حسابداری، تدوین شاخص‌های کیفی ارزیابی آموزش حسابداری، زنان، آموزش حسابداری و بازارکار، کرسی‌های نظریه پردازی، نقد و آزاد اندیشی در رشته حسابداری، رتبه‌بندی دوره‌های آموزش عالی حسابداری در دانشگاه‌ها، پژوهش حسابداری و تبادل تجارب کشور بخصوص با جهان اسلام  از موضوعات دیگری است که از اندیشمندان حسابداری تقاضا می‌شود در مورد آن مقاله ارائه کنند.

.

رحمانی درباره اولین هم اندیشی دانشجویان دکتری حسابداری و علوم مالی که صبح روز ۳ خرداد برگزار خواهد شد توضیح داد: در این هم اندیشی اساتید صاحبنظر در زمینه های مختلف حسابداری و علوم مالی حضور و ارائه هایی خواهند داشت، دانشجویان دکتری  می توانند بر مبنای پیشرفت رساله دکتری، یافته های خود را ارائه کنند و از پیشنهادات و نقد اساتید برای بهبود کار و ادامه آن استفاده کنند. یا دانشجویانی که ایده ای برای انتخاب موضوع دارند آن را با اساتید و دیگر هم‌قطاران طرح کنند.

.

وی در خاتمه گفت: از اساتید راهنما تقاضا دارد دانشجویان را تشویق کنند بر مبنای پروپوزال مصوب و کارهای اولیه انجام شده مقاله ای تدوین و ارسال کنند و درجلسه هم اندیشی حضور موثر داشته باشند.