نرم افزارحسابداری صدگان

امکان بهره‌مندی زنان خانه‌دار از بیمه تأمین‌اجتماعی

3 606

حسابداراپ

به گزارش تأمین، حسین امیری مدیرکل تأمین‌اجتماعی استان گلستان با اعلام این خبر، گفت: به منظور تسهیل و بهره‌مندی زنان خانه‌دار از بیمه تأمین‌اجتماعی، چندین بسته خدماتی با نرخ‌های مختلف تعریف شده است که در آنها پایین‌ترین نرخ پرداخت حق‌بیمه ۱۲ درصدی است که براساس میزان حداقل دستمزد همان سال محاسبه می‌شود.

.
وی افزود: زنان خانه‌دار مایل به شرکت در این طرح می‌توانند در بخش بیمه‌ای تنها از امکان بازنشستگی استفاده کنند و در بخش درمان تحت‌پوشش همسران خود باشند تا هزینه درمان را متقبل نشوند.

پندار سیستم

.
حسین امیری گفت: چنانچه زنان خانه‌دار بیش از ۴۵ سال سن، دارای سابقه پرداخت حق‌بیمه در گذشته باشند، سابقه بیمه‌پردازی آنان براساس سال به میزان یک‌دوم به حداکثر سن مجاز ۴۵ سال افزوده می‌شود.

.
وی اظهار داشت: کشاورزان استان گلستان نیز چنانچه از سوی جهاد کشاورزی معرفی شوند به شرط شناسنامه‌دار بودن، می‌تواند تا سقف پنج نفر کارگر با استفاده از امکان معافیت بیمه‌ای، تحت‌پوشش بیمه تأمین‌اجتماعی قرار گیرند.

.

 

محل تبلیغ شما

3 نظرات
  1. مهسا می گوید

    سلام مشمول بیمه بیکاری هستم که ماه اخرش می باشد متاسفانه هنوز کار پیدا نکرده ام چگونه می توانم بیمه بازنشستگی را ادامه بدهم که سابقه بیمه ام تا موقعی که کار پیدا نکردهام از بین نرود لطفا راهنمایی کنید یا بفرمایید به کجا مراجه کنم با تشکر؟

  2. مدیر سایت می گوید

    عرض سلام و احترام
    به نظر بنده با ادامه بيمه پردازي از طريق خويش فرمايي مي توانيد به سن بازنشستگي برسيد.
    موفق باشيد.

  3. کاظمی می گوید

    سلام .مه دیگر من ۴۵سالم میشود ” اسفندماه” آیا این بیمه تامین اجتماعی شامل حال من میشود ؟ لطفا تلفن تماس بدهید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.