نرم افزارحسابداری صدگان

اظهارنامه‌های مالیاتی اصلاح شد.

2 553

حسابداراپ

معاون مالیات‌های مستقیم با بیان اینکه محتوا و تعداد صفحات اظهارنامه‌های مالیاتی اصلاح شده است گفت: اظهارنامه‌های مشاغل در قالب یک برگ طراحی شده و برای اشخاص حقوقی تعداد صفحات اظهارنامه از ۲۴به ۱۲ صفحه کاهش یافته است.

.

حسین وکیلی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس،اظهارداشت: محتوای اظهارنامه‌های مالیاتی برای دوره بعد کاملا تغییر کرده و بسیار ساده شده است.

پندار سیستم

وی افزود: اظهارنامه‌های مشاغل در قالب یک برگ طراحی شده و برای اشخاص حقوقی از ۲۴ صفحه به ۱۲ صفحه کاهش یافته که ارائه آن را برای مودیان بسیار ساده کرده است.

.

معاون مالیات‌های مستقیم تصریح کرد: در راستای اجرای طرح تحول نظام مالیاتی، با این اقدام فرآیند ارائه اظهارنامه تسهیل خواهد شد و جداول و اطلاعاتی که سازمان مالیاتی می‌تواند از سایر بخش‌ها به دست آورد از اظهارنامه حذف شده است.

.

به گزارش فارس، طرح تحول نظام مالیاتی در پنج محور مالیات بر ارزش افزوده،‌ اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم، ‌طرح جامع مالیاتی، ‌ایجاد زیر ساخت‌ها و اصلاح ساختار نیروی انسانی در حال اجراست که یکی از برنامه‌های طرح جامع مالیاتی تسهیل فرآیند ارائه اظهارنامه است که با این اقدام در سال آینده اجرایی خواهد شد.

.

محل تبلیغ شما

2 نظرات
  1. عرفان می گوید

    با سلام ؛ جهت تکمیل وارائه اظهارنامه مالیاتی ۹۰ در سایت سازمان امور مالیاتی چه موقع می توان اقدام کرد چون ظاهرا فعال نمی باشد؟ باتشکر

  2. مدیر سایت می گوید

    عرض سلام و ادب
    باتوجه به اينكه هنوز ارسال اظهارنامه براي دوره مالي ۱/۱/۹۰ لغايت ۲۹/۱۲/۹۰ مهلت دارد از قرار هنوز به اين موضوع نپرداخته اند.
    البته به نظر بنده نبايد منعي در ارسال دستي آن باشد.
    بااحترام

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.