نرم افزارحسابداری صدگان

هیچ دستگاهى حق اخراج نیروهاى شرکتى را ندارد.

0 1,008

حسابداراپ

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ريیس‌جمهور گفت: دستگاه‌ها باید با هر یک از نیروهای شرکتی قرارداد یک ساله شرکتی یا کار معین ببندند، البته شرطی هم گذاشته شده که این افراد باید دارای حداقل یک سال سابقه کار و پرداخت بیمه باشند.

.

لطف‌الله فروزنده در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی دولت با تاکید بر اینکه هیچ دستگاهی حق اخراج نیروهای شرکتی را ندارد، اظهار کرد: هیچ دستگاهی نمی‌تواند نیروهای شرکتی را که قرار است تبدیل وضعیت شوند، اخراج کند. وی افزود: دستگاه‌ها باید با هر یک از نیروهای شرکتی قرارداد یک ساله شرکتی یا کار معین ببندند، البته این افراد باید دارای حداقل یک سال سابقه کار و پرداخت حق بیمه باشند.

.
فروزنده در ادامه تصریح کرد: هیچ دستگاهی حق ندارد با شرکتی برای تامین نیروی انسانی قرارداد منعقد کند و ضمانت اجرایی مصوبه مذکور نیز قانون و ذی‌حساب‌ها هستند. ظرف ۱۵ روز باید قراردادهای قبلی حذف شود و هرگونه پرداخت به این شرکت‌ها بعد از این ۱۵ روز خلاف است و باید با سازوکار قانونی عمل شود.

پندار سیستم

.

————————————————————————————————–

لينك هاي مرتبط :

۱۵ بهمن آخرین فرصت تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی

– قرارداد با نیروهای شرکتی در دولت ممنوع شد

– تصویب نامه شماره۲۱۳۴۷۱/ت۴۷۶۴۳هـ مورخ ۹۰/۱۱/۱( فسخ قراردادهای منعقد شده کلیه دستگاههای اجرایی با شرکتهای پیمانکاری جهت تأمین نیروی انسانی و نحوه انعقاد قرارداد با کارکنان شاغل شرکتی)

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.