نرم افزارحسابداری صدگان

نرخ سود علی‌الحساب اوراق مشارکت قبلی‌هم ۲۰درصد شد.

0 553

حسابداراپ

مدیر کل اعتبارات بانک‌مرکزی از تصمیمات گرفته شده توسط اعضای شورای پول و اعتبار مبنی بر افزایش نرخ سود علی‌الحساب اوراق مشارکت قبلی تا سقف ۲۰درصد خبر داد.

.

.

به گزارش روابط عمومی بانک مرکزی، آقای سید علی اصغر میرمحمد صادقی مدیر کل اعتبارات این بانک  اعلام کرد :اشخاصی که تا قبل از ۱۵/۱۱/۹۰ اوراق مشارکت با نرخ‌های سود کمتر از ۲۰درصد خریداری کرده‌اند مشروط به موافقت ناشر از تاریخ ۱۵/۱۱/۹۰ نرخ سود علی‌الحساب اوراق آنها ۲۰درصد محاسبه و به آنان پرداخت خواهد شد. بنابراین توصیه اکید داریم دارندگان محترم از ارائه اوراق قبلی به بانکها خودداری نمایند.

.
وی با اشاره به سودآوری بالای طرحهای مشمول انتشار اوراق مشارکت گفت: به احتمال بسیارزیاد برخی از طرحها و ناشرین در سررسید نهایی اوراق تا چند درصد سود بالاتر نیز به عنوان سود قطعی پرداخت خواهند کرد.

پندار سیستم

.
مدیر کل اعتبارات بانک مرکزی افزود: در دهه فجر امسال یکی از ناشرین غیردولتی(شهرداری مشهد)۲تا ۲،۵ درصد بالاتر از سود علی الحساب به دارندگان اوراق خود سود پرداخت خواهد کرد.

.
وی همچنین افزود: براساس قانون، بانکهای دولتی، دستگاههای منتشر کننده اوراق مشارکت و شرکت‌های وابسته به آنها از خرید دسته اول مشارکت منع شده‌اند اما خرید آن برای بقیه اشخاص حقیقی و حقوقی منع قانونی ندارد.

.
وی با اشاره به تقاضای ناشران و استقبال خوب مردم از خرید اوراق مشارکت با نرخ جدید ۲۰درصد اظهار داشت: بزودی چند نوبت اوراق مشارکت جدید عرضه خواهد شد.

.
مدیرکل اعتبارات بانک‌مرکزی گفت: تا پایان امسال ۱۷۵ هزار میلیاردریال اوراق مشارکت و گواهی سپرده عام با نرخ سود حداقل ۲۰درصد منتشر و عرضه می‌شود.

.
میرمحمدصادقی افزود: ۱۱۱هزار میلیارد ریال از این اوراق در سه بخش دولت، شهرداریها و بانکها منتشر می‌شود و ۶۳هزار میلیارد ریال هم به صورت گواهی سپرده عام منتشر و عرضه خواهد شد.

 .

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.