نرم افزارحسابداری صدگان

قرارداد با نیروهای شرکتی در دولت ممنوع شد

7 991

حسابداراپ

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی رییس‌جمهور تاكید كرد: هیچ دستگاهی حق ندارد برای تامین نیروی انسانی با شركتی قرارداد منعقد كند و همه دستگاه‌ها موظف هستند مصوبه دولت را اجرا كنند.

.

به گزارش ایرنا،’لطف الله فروزنده’ دیروز در پایان جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران درمورد تغییر وضعیت نیروهای شركتی گفت: از این پس بسیاری از نیروهای شركتی به صورت قرارداد مستقیم فعالیت خود را ادامه مي‌دهند و برخی نیز در قالب تعاونی به طور مستقیم با دستگاه‌های دولتی قرارداد مي‌بندند.

.

وی ادامه داد: بر اساس مصوبه هیات وزیران؛ دستگاه‌ها باید به صورت ضرب الاجل آن را اجرایی كنند. وی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر این كه وزارت نفت این موضوع را نپذیرفته است، اظهار کرد: وزارت نفت این مصوبه را پذیرفته و وزیر نفت در مصاحبه اخیر خود این موضوع را بیان كرد همچنین وزیر نیرو نیز با آن موافقت كرده است. 

.
فروزنده تصریح كرد: برخی از شركت‌ها در این خصوص ابهام داشتند كه با این مصوبه ابهام‌های آنان رفع شد. وی افزود: مشاغلی كه در این مصوبه تعریف شده همانند پیشخدمت؛ آبدارچی؛ نظافت‌چی؛ آشپز؛ نگهبان و سایر كارگران طبق ماده ۱۲۴ قانون مدیریت خدمات كشوری با آنان قرارداد مستقیم كارگری منعقد مي‌شود. 

پندار سیستم

.
وی اظهار کرد: همچنین با افرادی كه مسوولیت دفتری دارند همانند متصدی امور دفتری، بایگانی و ماشین‌نویس قرارداد كارمعین تمدید مي‌شود و برای آنها تعاونی تشكیل مي‌شود و خودشان مي‌توانند در این تعاونی‌ها سهام‌دار باشند. فروزنده تاكید كرد هیچ دستگاهی حق ندارد با شركتی برای تامین نیروی انسانی قرارداد منعقد كند.

.

وی همچنین درخصوص ضمانت اجرایی این مصوبه گفت: ضمانت اجرایی مصوبه مذكور قانون و ذی حساب‌ها هستند. وی تصریح كرد: ظرف ۱۵ روز باید قراردادهای قبلی حذف و هر گونه پرداخت به این شركت‌ها بعد از این ۱۵ روز خلاف است و باید با آن به صورت سازوكار قانونی عمل شود. 

.

——————————————————————————————————————-

لینک مرتبط :

– ۱۵ بهمن آخرین فرصت تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی

– تصویب نامه شماره۲۱۳۴۷۱/ت۴۷۶۴۳هـ مورخ ۹۰/۱۱/۱( فسخ قراردادهای منعقد شده کلیه دستگاههای اجرایی با شرکتهای پیمانکاری جهت تأمین نیروی انسانی و نحوه انعقاد قرارداد با کارکنان شاغل شرکتی)

 

.

محل تبلیغ شما

7 نظرات
  1. رضا می گوید

    اين جوري كه بدتر ميشه

  2. کارمند شرکتي وزارت نيرو می گوید

    آبدارچي استخدام ميشهٰ
    مسئول دفتر و کارمند عضو شرکت تعاوني! جالبه!

  3. ناشناس مالیا می گوید

    عضو تعاونی دیگه چه صیغه ایه از تو چاله در نیایم توی چاه بیفتیم مگه ما چی میخوایم بابا ما میگیم بجای اینکه نصف پولمونو بدن به پیمانکار این پول به خود کارمنداتون بدین تا با انگیزه بیشتر کار کنه

  4. بدبخت می گوید

    شما رو بخدا باز این تعاونی چیه که مردم رو سر کار می ذارین آخه.اسمشو عوض کردین و مردم و مسخره

  5. سعید فرحبخش می گوید

    با سلام من در شرکت نفت در حال اشتغال هستم بخاطر ۲۱ روز با من قرارداد بسته نشد ایا بنظر شما این انصاف هستش خودتون قضاوت کنید اقای رئیس جمهور و اقای
    فروزنده خواهشمندم به مشکل من رسیدگی فرمائید با تشکر ۰۹۱۲۴۴۳۴۸۴۳

  6. رضا می گوید

    اقایان محترم تو رسانه و تلوزیون و رادیو و همه جا مسولان ما میگن پیمانکار مثلا ۱ میلیون میگیره نصف اون پول میده کارگر خوب به نظر شما سود پیمانکار چقدر است اگه بگید نصف که از بي اطلاعي شماست

  7. رضا می گوید

    با سلام لطفا” در باره نیروهای شرکتی شهرداریها هم پیگیری کنید و قتی به مسئولین استانداری خوزستان مراجعه میکنیم به ما جواب سربالا میدهند و میگویند نیروهای شهرداری تبدیل وضعیت نمیشوند.با تشکر

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.