نرم افزارحسابداری صدگان

زمان پرداخت عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی

0 687

حسابداراپ

ريیس کانون صندوق بازنشستگان تامین اجتماعی با اشاره به اینکه حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی باید معادل عیدی کارگران شاغل پرداخت شود، گفت: عیدی حدود ۳۵۰ هزار تومانی بازنشستگان با حقوق اسفند پرداخت می‌شود.

پندار سیستم

.

علی‌اکبر خبازها در گفت‌وگو با «فارس» درباره پرداخت عیدی به بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی اظهارکرد:‌ بازنشستگان انتظار دارند که همسان با کارگران شاغل عیدی دریافت کنند.
.
وی با اشاره به اینکه در سالیان گذشته حقوق و عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی در اسفند پرداخت می‌شد گفت: عیدی این قشر از جامعه با حقوق اسفند پرداخت می‌شود.
.
وی با اشاره به اینکه عیدی و حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی حدود ۵۰ درصد از نیازهای آنها را برطرف می‌کند، گفت: انتظار می‌رود وزیر تعاون، کار و رفاه برای افزایش عیدی بازنشستگان اقدام کند.
.
ريیس کانون بازنشستگان صندوق تامین اجتماعی اظهار کرد‌: مطالبات را از مسوولان درخواست می‌کنیم؛ ولی جواب نگرفته‌ایم و برای افزایش عیدی‌ با دستگاه‌‌های مربوطه مکاتبه داشته‌ایم.
.
وی بیان كرد: بازنشستگان به دلیل بی‌ثباتی در مدیریت تامین اجتماعی نگران پرداخت حقوق و عیدی هستند. خبازها گفت: تغییر و تحولات در مدیریت تامین اجتماعی هر سال اتفاق می‌افتد و این موضوع به سازمان تامین اجتماعی لطمه می‌زند.

.

 

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.