نرم افزارحسابداری صدگان

تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی، انتخاباتی نیست.

0 813

حسابداراپ

http://www.pasadenaweekly.com/site_images_upload/story/2011/03/02/14/vote.jpg

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس‌جمهور گفت: دولت از سال ۸۴ موافق شركت‌هاي پیمانكاری واسطه برای جذب نیروی انسانی نبود.
به گزارش ایرنا، لطف‌الله فروزنده دیروز در پایان جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران افزود: كسانی كه ادعا مي‌كنند هدف دولت از اصلاح وضعیت استخدام نیروهای شركتی و سامان دادن به آنها یك اقدام تبلیغاتی در آستانه انتخابات است كاملا بی‌انصافی مي‌كنند.

.

وی افزود: برای اینكه به طور كلی این مساله را جمع كنیم، یك مصوبه در این زمینه در ابتدای سال جاری داشتیم كه این مصوبه اشكالاتی داشت و اكنون ایرادها را برطرف كرده‌ایم. فروزنده گفت: ما واقعا حذف شركت‌هاي پیمانكاری را در راستای عدالت مي‌دانیم و با قوت و قدرت هم این كار را انجام مي‌دهیم و امیدواریم به نتیجه مطلوب برسد و هیچ هدفی هم جز خدمت به مردم نداریم. 

.
فروزنده همچنین درخصوص تبدیل وضعیت نیروهای پیمانی به رسمی گفت: مشاغل حاكمیتی هفت مورد از دستگاه‌ها را به آنها ابلاغ كرده‌ایم و كسانی كه در مشاغل حاكمیتی باشند، از پیمانی به رسمی تبدیل مي‌شوند. 

پندار سیستم

.
وی افزود: ما تا پایان سال این موضوع را به همه دستگاه‌ها ابلاغ مي‌كنیم و به آنها اختیار مي‌دهیم كه بتوانند نیروها را تبدیل وضعیت كنند و امیدواریم تا پایان امسال نیروهای پیمانی كه در مشاغل حاكمیتی هستند تبدیل وضعیت شوند. 

.———

—————————————————————————————————————————————

لینک مرتبط :

چالش تازه مجلس و دولت بر سر حذف نیروهای شرکتی؟

,


محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.