نرم افزارحسابداری صدگان

بيمه شده حتي در صورت پرداخت نشدن حق بيمه از سوي کارفرما، خدمات دريافت مي‌کند.

1 711

حسابداراپ

نمايندگان مجلس شوراي اسلامي در جلسه علني صبح ديروز (سه‌شنبه) استفساريه‌اي را به تصويب رساندند که بر اساس آن بيمه شده حتي در صورت پرداخت نشدن حق بيمه از سوي کارفرما، خدمات دريافت مي‌کند.

.

پندار سیستم

به گزارش ايسنا، در طرح استفساريه ماده ۳۶ قانون تامين اجتماعي اين سوال مطرح شده که آيا مطابق قانون تامين اجتماعي پرداخت هر ميزان حق بيمه و يا حتي پرداخت نشدن آن توسط کارفرما به معناي برخورداري بيمه شده از تمامي خدمات مورد تعهد و مسئوليت سازمان تامين اجتماعي است؟

.

نمايندگان مجلس با ۱۲۹ رأي موافق، ‌پنج رأي مخالف و ۱۷ رأي ممتنع از ۱۹۶ نماينده حاضر به اين استفساريه پاسخ مثبت دادند و اعلام کردند که در صورت پرداخت هر ميزان حق بيمه يا حتي پرداخت نشدن آن توسط کارفرما، بيمه شده از تمامي خدمات مورد تعهد و مسئوليت سازمان تامين اجتماعي برخوردار مي شود.

.

 

محل تبلیغ شما

1 نظر
  1. جواد می گوید

    سلام
    متاسفانه اینجانب یکی از کار کنان مدت موقت در وزارت نفت می باشم که بنا به دلائلی حدود ۲ ماه از کار تعلیق و مجددا به کار مراجعت نموده ام . در مدت ۲ ماه تعلیق ( عدم محکومیت اینجانب ) کار فرما حق بیمه اینجانب را پرداخت ننموده و علنا موجبات تضییع حقوق اینجانب را بلحاظ کسر سنوات کاری فراهم نموده است . این در حالی است که با عنایت به اینکه بیمه تکمیلی نیز بوده ام اما حق بیمه اینجانب ( تکمیلی ) کسر شده است . اما بیمه تامین اجتماعی اینجانب بلحاظ سوابق کاری خدشه دار شده است هر چند که چنین مواردی از سوی کار فرما مسبوق است . . چه کسی پاسخگو ست ؟ ! آیا کار فرما یا سازمان تامین اجتماعی ؟!!

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.