نرم افزارحسابداری صدگان

پرداخت فوق‌العاده ویژه به كارمندان با تصویب هیات دولت

4 1,618

حسابداراپ

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ريیس‌جمهور گفت: گزارشی در زمینه نحوه پرداخت فوق‌العاده ویژه به كارمندان توسط این معاونت تهیه و برای تصویب نهایی به هیات دولت ارسال شد. لطف‌اله فروزنده در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: در صورت تصویب این گزارش همه كارمندان واجد شرایط دستگاه‌هاي دولتی مشمول قانون مدیریت خدمات كشوری، مبلغی را تحت عنوان فوق‌العاده ویژه دریافت خواهند كرد.

.

پندار سیستم

وی افزود: رييس‌جمهور نیز نظر مساعدی نسبت به پرداخت فوق العاده ویژه به كارمندان واجد شرایط دارد، اما در حال حاضر با محدودیت منابع روبه‌رو هستیم. وی در پاسخ به اینكه آیا بودجه موردنیاز برای اجرای این ماده از قانون مدیریت خدمات كشوری در لایحه بودجه ۱۳۹۱ پیش‌بینی شده است، گفت: پس از تصویب نهایی گزارش در هیات دولت، مي‌توان در بودجه سالانه پیش‌بینی لازم را انجام داد. 

.
براساس ماده ۶۸ قانون مدیریت خدمات كشوری، فوق العاده ویژه در موارد خاص با توجه به عواملی از قبیل بازار كار داخلی و بین‌المللی، ریسك‌پذیری، تاثیر اقتصادی فعالیت‌ها در درآمد ملی، انجام فعالیت و وظایف تخصصی و ستادی و تحقیقاتی و حساسیت كار با پیشنهاد سازمان و تصویب هیات وزیران، امتیاز ویژه‌ای برای حداكثر ۲۵ درصد مشاغل در برخی از دستگاه‌هاي اجرایی تا ۵۰ درصد سقف امتیاز حقوق ثابت و فوق‌العاده مستمر در نظر گرفته خواهد شد. 

محل تبلیغ شما

4 نظرات
  1. جانباز50%محمد رضادادملکشاهی می گوید

    اگر شما مشکل مالی دارید چرا لایحه میدهید وزمان اجرا اعتبار ندارید ایا به این دولت که اعتبار ندارد ایا می توان اعتماد به دولت اتکا کرد چرا باید رییس یک سازمان ماهیانه ۴۱۰۰۰۰۰۰تومان کارانه ماهیانه داد اما به کرمندانی مثل بنده که مسول دفترم ماهیانه ۸۰۰۰۰تومان پرداخت میکنند این چراغ عدالتتان خاموش شده اله اعلم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!…………..

  2. جانباز50%محمد رضادادملکشاهی می گوید

    باتوجه به اجرای قانون در سات ۹۱ اکثر ادارات دراینخصوص اقدام نمودهاند اما دردانشگاه علوم پزشکی موکول به طرح موضوع درهیات امنا نمودند اما علرغم تشکیل هیات امنا متاسفانه حتی مطرح هم نشد باعث تاسف است!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.

  3. كارمند قراردادي تامين اجتماعي می گوید

    يعني فقط فقط براي كارمندان خدمات کشوری بايد دريافت فوق العاده رو داشته باشن. مانيروهاي قراردادي ادارها كه هيچي.
    كارمند قراردادي وزارت بهداشت هستم. پارسال آذرماه اين بخشنامه براي كارمندان رسمي اعمال شد.به ما گفتن شامل حال شما نمي شود.
    در صورتيكه تمام مزايا كارمندهاي رسمي اداره از مابالاتر هست.
    ولي باز اين بخشنامه شامل ما نشد كه نشد

  4. امیری پور می گوید

    بسمه تعالی
    باسلام
    سازمان جهادکشاورزی خوزستان در بسیاری ازپرداختهای پرسنلی مانده وبدهکار پرسنل می باشد چه برسد اجرای اینگونه قوانیین!!!!!!!!!!!

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.