نرم افزارحسابداری صدگان

قانون مشاغل زیان‌آور برای کارگران صنعتی

0 851

حسابداراپ

 اجرای اصلاحیه جدید قانون مشاغل سخت و زیان‌آور که تنها شامل کارکنان دولت می‌شود، موضوع جدیدی است که سازمان تامین‌اجتماعی مقابل کارگران در پیش گرفته است.

.
عید علی کریمی، دبیر اجرایی خانه کارگر قزوین ضمن ابراز نگرانی از اصلاحیه جدید در خصوص مشاغل سخت و زیان‌آور به نفع کارکنان دولت افزود: هدف قانون مشاغل سخت و زیان‌آور کارگران صنعتی بوده‌اند و این قانون آنان را در نظر داشته چراکه در مشاغل صنعتی «سخت و زیان‌آور» معنا پیدا می‌کند و باید برای آنان اجرایی شود.

.
وی در خصوص نحوه اجرای این طرح در واحدهای صنعتی اظهار داشت: طبق قانون چند ماهی است از مهلت اجرای طرح مشاغل سخت و زیان‌آور در واحد‌های صنعتی می‌گذرد که تاکنون سازمان تامین‌اجتماعی در زمینه اجرا قصور کرده است.

پندار سیستم

.
کریمی گفت: طبق استفساریه مجلس باید در طرح بازنشستگی پیش از موعد در مشاغل سخت و زیان‌آور هر یک‌سال، یک‌سال ونیم محاسبه شود که این طرح تنها با یک‌سال اجرا متوقف شد.

.
وی ادامه داد: سازمان تامین‌اجتماعی در اجرای این طرح کوتاهی کرده و با بهانه‌های متعدد از اجرای طرح طفره رفته است.

.
دبیر اجرایی خانه کارگر قزوین با بیان اینکه کارگران برای اجرای این طرح لحظه‌شماری می‌کنند، تاکید کرد: وزیر کار به عنوان بالاترین مقام در حوزه کارگری اصلاحیه جدید را که مشمول کارکنان دولت می‌شود پیگیری کند.

 .

منبع: جهان صنعت

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.