نرم افزارحسابداری صدگان

کارفرمایان لیست حق بیمه خود را اینترنتی ارسال نمایند.

2 1,152

حسابداراپ

به گزارش تامین؛ حسین جودکی، که در نشست کارفرمایان و نمایندگان کارگاه‌های بالای ۵۰ نفر سخن می‌گفت، افزود: در جهت سیاست‌های مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی در خصوص ترویج فرهنگ استفاده از خدمات غیر حضوری، اداره کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ جهت آشنایی کارفرمایان اقدام به برگزاری دوره آموزشی ارسال لیست حق بیمه از طریق اینترنت نموده است.

.

وی افزود: کلاس‌ آموزش نحوه ارسال لیست اینترنتی در شعبه یک تهران برگزار می‌شود و کارفرمایان محدوده شعبه یک می‌توانند در این کلاس شرکت نمایند.

.
جودکی با اشاره به برگزاری کلاس آموزش نحوه ارسال لیست حق بیمه از طریق اینترنت در شعبه یک تهران گفت: بیش از ۱۲۰ هزار کارگاه تحت پوشش این اداره کل می‌باشند و مرحله اول آموزش از روز شنبه مورخ ۲۶ آذر ماه سال جاری به مدت یک هفته در سایت آموزش شعبه یک برگزار شده و کارفرمایان می‌توانند علاوه بر آشنایی با نحوه ارسال لیست حق بیمه، پرسش‌های خود را درخصوص این طرح با کارشناسان مطرح و تبادل نظر نمایند.

پندار سیستم

.
مدیر کل تامین اجتماعی غرب تهران در خصوص استفاده کارفرمایان دیگر از این طرح گفت: پس از تعمیم این طرح، به سایر شعب تهران و ادارات کل تامین اجتماعی سراسر کشور، کارفرمایان می‌توانند از تسهیلات فراهم شده استفاده نمایند.

.
وی عدم نیاز به مراجعه حضوری به شعب یا کارگزاری‌ها، دریافت گزارش‌های اشکالات احتمالی در سریع‌ترین زمان، آگاهی از وضعیت لیست ارسالی در هر زمان و امکان پرداخت حق بیمه ماهانه کارکنان به صورت الکترونیک از طریق سامانه اینترنتی بانک رفاه، تلفن بانک، سیستم POS  بانک‌های رفاه و ملت را از تسهیلات فراهم شده این طرح ملی دانست.

.
مدیر کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ در خصوص نحوه استفاده کارفرمایان از این طرح گفت: فرم تعهد نامه به همراه راهنمای کاربران در خصوص نحوه ارسال لیست و پرداخت حق بیمه ماهانه کارکنان در سایت این اداره‌کل به آدرس gharbtehran.SSO.ir در دسترس عموم قرار دارد و کارفرمایان فعال در حوزه شعبه یک تهران با یک بار مراجعه به آن شعبه با به همراه داشتن اصل شناسنامه و کارت شناسایی معتبر و تکمیل فرم تعهد نامه می‌توانند در خصوص اخذ کد کاربری و کلمه عبور اقدام و پس از آن با استفاده از تسهیلات یاد شده نسبت به ارسال لیست و پرداخت حق بیمه به صورت اینترنتی اقدام نمایند.

———————————————————————————————————————–

  .

– راهنمای پرداخت اینترنتی لیست حق بیمه کارفرمایان

 

محل تبلیغ شما

2 نظرات
  1. رضا می گوید

    سلام خسته نباشید سایت شما خراب است

  2. رحمان می گوید

    سلام ماقبلا ثبت نام کردیم رانندگان (بیمه شدگان خاص)الان هرکاری کردیم نتوانستیم برگه بیمه دریافت کنیم قسمت شماره کاربرورمز اصلا پیدانشد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.