نرم افزارحسابداری صدگان

کارفرمايان متقاضي ازمعافيت هاي تامين‌اجتماعي به ادارات کارمراجعه کنند.

0 541

حسابداراپ

معاون امور اجتماعي و اشتغال اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعي گفت: کارفرمايان مي توانند براي استفاده از ماده ۸۰ با به همراه داشتن مدارک مورد نياز به ادارات کار مراجعه کنند تا پرونده آنان مورد بررسي قرار گيرد.

.

طاهره طهماسبي در جلسه توجيهي اجراي ماده ۸۰ که با حضور مديران صنعتي، کارشناسان واحدهاي توليدي و مسئولان موسسه هاي کاريابي در انجمن مديران صنايع استان برگزار شد، با بيان اين که کارفرمايان با رعايت ضوابط پيش بيني شده مي توانند از مزاياي اين قانون برخوردار شوند، افزود: شرط مهم ماده ۸۰ ايجاد شغل جديد است؛ از اين رو کارفرماياني که نيروهاي جديد را جايگزين نيروهاي قبلي کنند، از کمک دولت بهره مند نمي شوند.

.

اجراي ماده ۸۰ برنامه پنجم توسعه

در اين نشست محمد قوامي مدير کل صندوق تامين اجتماعي خراسان رضوي در سخناني با اشاره به ابلاغ دستورالعمل اجرايي بند (و) ماده ۸۰ قانون برنامه پنجم توسعه گفت: اين ماده به منظور اشتغال پايدار، توسعه کارآفريني، توسعه مشاغل نو با حمايت دولت در اين استان پيگيري و اجرا مي شود.

پندار سیستم

.

وي با اشاره به برگزاري جلسه هاي مختلف براي اجراي مناسب اين ماده قانوني در استان، افزود: با اجراي اين قانون بخشي از حق بيمه سهم کارفرمايي کارگاه هاي مشمول قانون توسط دولت پرداخت مي شود.وي ابراز اميدواري کرد، با اجراي اين ماده قانوني، زمينه مناسبي براي جذب نيروهاي جديد در واحدهاي صنعتي و توليدي و نيز کارگاه ها فراهم شود.

.

وي با بيان اين که توليدکنندگان مي توانند تا سقف ۵سال از تمهيدات و تخفيفات اين ماده استفاده کنند، افزود: ماده ۸۰قانون برنامه پنجم نيز به دنبال ايجاد فرصت هاي شغلي با قبول پرداخت سهمي از بيمه کارفرمايان توسط دولت است.

.

منبع:روزنامه خراسان

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.