نرم افزارحسابداری صدگان

مشارکت ۱۳ هزار ۵۰۰ طلا فروش در مالیات بر ارزش افزوده

0 608

حسابداراپ

پندار سیستم

رئیس سازمان امور مالیاتی در حاشیه همایش تخصصی اقتصاد و تجارت الکترونیکی گفت: بیش از ۱۳.۵۰۰ از طلافروشان برای مالیات بر ارزش افزوده ثبت‌نام کرده‌اند.به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس علی عسکری رئیس سازمان امور مالیاتی امروز در حاشیه همایش اقتصاد و تجارت الکترونیکی گفت: مرحله پنجم مشمولان قانون مالیات بر ارزش افزوده از مهر‌ماه سال جاری در مورد اشخاص حقوقی که بیش از صد میلیون تومان در سال درآمد دارند، اجرا شد که نخستین احضار‌نامه مالیاتی ارزش افزوده آنها از اول تا ۱۵ دی‌ماه برای فصل پاییز ارائه می‌شود.
عسکری در مورد پیش‌بینی تحقق درآمد مالیاتی در سال جاری گفت: پیش‌بینی می‌شود ۹۰ درصد درآمد‌ مالیاتی در سال جاری محقق شود و به حدود ۲۸ هزار میلیارد تومان برسد.
رئیس سازمان امور مالیاتی خاطر نشان کرد: از ۴.۴ میلیون فقره احضار‌نامه مالیاتی که در تیرماه سال جاری دریافت شد حدود یک میلیون و ۹۱۶ هزار فقره احضار‌نامه به صورت الکترونیکی دریافت شد.
وی افزود: همچنین برای نخستین‌بار در دو استان تهران و البرز پرداخت مالیات به صورت الکترونیکی انجام می‌شود و قبض بانک نیز به صورت الکترونیک صادر می‌شود.
عسکری تأکید کرد: طرح جامع مالیاتی در حال انجام است و به کمک یک شرکت فرانسوی مراحل نهایی طرح جامع مالیاتی تهیه می‌شود.
وی در مورد مالیات بر ارزش افزوده خرده‌فروشان گفت: از سال آینده خرده‌فروشان نیز مشمول قانون مالیات بر ارزش افزوده می‌شود.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.