نرم افزارحسابداری صدگان

دستورالعمل اجراي قانون مشاغل سخت و زيان آور هفته آينده به واحدهاي اجرايي ارسال مي شود.

0 594

حسابداراپ

مدير عامل سازمان تامين اجتماعي گفت: دستورالعمل مربوط به مشاغل سخت و زيان آور تدوين شده و طي هفته آينده براي اجرا به واحدهاي اجرايي ارسال مي شود.

.

به گزارش خبرگزاري مهر، دکتر رحمت ا…حافظي در ارتباط با استفساريه شوراي نگهبان درخصوص موضوع جزء “ب” تبصره ۲ الحاقي ماده ۷۶ قانون تأمين‌اجتماعي مصوب ۲۳/۲/۸۰ مجلس شوراي اسلامي گفت:‌ دستور اداري مربوط به احتساب هرسال سابقه اشتغال در مشاغل سخت و زيان‌آور به عنوان ۱،۵ سال سنوات خدمت بيمه‌شدگان در مشاغل يادشده تهيه و تدوين شده و مقرر است ظرف هفته آينده براي اجرا به واحدهاي اجرايي ارسال شود و نرم‌افزار اجرايي آن نيز در دست طراحي و ساخت است.

.

پندار سیستم

حافظي در ادامه از اجراي بند “و” ماده “۸۰” قانون برنامه پنجم توسعه خبر داد و گفت: با تعهد دولت براي تامين بارمالي مربوطه، اجراي اين قانون به شعب سازمان تأمين‌اجتماعي ابلاغ شده است و از سال آينده نيز با تامين بارمالي در بودجه سنواتي کشور، اجراي اين قانون بدون هيچ وقفه‌اي ادامه خواهد داشت.

.

 حافظي اجراي اين قانون را نتيجه پيگيري فراوان تامين اجتماعي و تصويب هيئت دولت براي تامين بار مالي مربوطه دانست و گفت: با ابلاغ مصوبه دولت، اجراي اين قانون در شعب تامين اجتماعي آغاز شده است.

.

منبع : روزنامه خراسان

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.