- ACCPress.com – تازه های حسابداری - http://www.accpress.com/news -

آغاز جمع‌بندی اصلاح قانون کار

 رییس کانون عالی شوراهای اسلامی کار با اشاره به جمع‌بندی تشکل‌های کارگری در اصلاح قانون کار گفت که چهارشنبه هفته جاری جلسات با کارفرمایان برای جمع‌بندی برگزار خواهد شد.

.
اولیا علی‌بیگی با اشاره به آخرین وضعیت رسیدگی به پیش‌نویس اصلاح قانون کار اظهار داشت: در حال حاضر تعامل خوبی میان تشکل‌های کارگری وجود دارد و جمع‌بندی در خصوص قانون کار انجام شده است.

.
وی ادامه داد: روز چهارشنبه هفته جاری تشکل‌های کارگری با کارفرمایان جلسه خواهند داشت تا مباحث را بررسی و به اتفاق نظر برسند.

.
رییس کانون عالی شوراهای اسلامی کار با بیان اینکه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید دارد جلسات تعاملی برای پیش‌نویس قانون کار میان جامعه کارگری و کارفرمایی انجام شود، گفت: اجماع سه‌جانبه روی پیش‌نویس منوط به تفاهم کارگران با کارفرمایان است.

.
وی ادامه داد: در حال حاضر فرصت بیشتری برای بررسی و اجماع نظر کارگران و کارفرمایان در اصلاح قانون کار توسط وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی فراهم شده است.

.
به گفته این فعال کارگری، تاکنون دو جلسه مشترک با کارفرمایان برگزار شده و به احتمال زیاد ۹۰ درصد پیش‌نویس را می‌توان به جمع‌بندی برای طرح در شورای عالی کار رساند.

.
وی خاطر نشان کرد: چهارشنبه هفته جاری جلسات با کارفرمایان صبح و بعدازظهر پیگیری می‌شود تا حداکثر مواد را جمع‌ بندی کرد.

 .

منبع : جهان صنعت