نرم افزارحسابداری صدگان

دستمزد ایام بیمه‌پردازی مبنای محاسبه مستمری بازنشستگان است.

0 1,056

حسابداراپ

به گزارش تأمین، دکتر رحمت‌اله حافظی افزایش مستمری بازنشستگی را تابع افزایش پرداخت حق‌بیمه در زمان اشتغال دانست و تأکید کرد: وقتی دستمزد بیمه‌شدگان در زمان اشتغال کمتر از میزان واقعی به سازمان تأمین‌اجتماعی اعلام و حق بیمه کمتری پرداخت شود، در زمان بازنشستگی نیز مستمری کمتری برقرار خواهد شد و این موضوع باید موردتوجه بیمه‌شدگان قرار گیرد.

.

پندار سیستم

دکتر حافظی در ادامه افزایش مستمری بازنشستگان برای سال آینده را نیازمند طی مراحل قانونی و تصویب مجلس و ابلاغ دولت عنوان کرد و گفت: در سال ۹۰ این موضوع به دولت تفویض و افزایش ۱۰ درصدی مستمری نیز از سوی دولت ابلاغ شد و برای سال ۹۱ نیز منتظر اقدام مراجع قانونی هستیم.

.
وی مرجع تصمیم‌گیری در رابطه با میزان افزایش مستمری تأمین‌اجتماعی را مجلس شورای‌اسلامی و دولت اعلام کرد و ادامه داد: سازمان تأمین‌اجتماعی در این رابطه تنها می‌تواند پیشنهاددهنده باشد.

.
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی پرداخت مستمری بازنشستگان و ارائه خدمات این سازمان را از محل دریافت حق‌بیمه و همچنین سود حاصل از فعالیت اقتصادی دانست و افزود: پرداخت حقوق مستمری‌بگیران و همچنین سایر خدمات تأمین‌اجتماعی براساس ضوابط خاص قانونی انجام می‌شود، هرچند افزایش درآمد سازمان تأمین‌اجتماعی می‌تواند زمینه‌ساز ارائه خدمات مطلوب و مناسب‌تر به بیمه‌شدگان و جلب رضایت آنان شود.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.