نرم افزارحسابداری صدگان

طرح پرداخت بيمه بيکاري در اولويت طرح در صحن علني مجلس

0 678

حسابداراپ

رئيس کميسيون اجتماعي مجلس گفت: طرح بيمه بيکاري متقاضيان کار در اولويت طرح در صحن علني مجلس است و منابع پرداخت مقرري از محل منابع قرض الحسنه بانک‌ها در نظر گرفته شده است.

.

هادي مقدسي در گفت‌وگو با فارس، با بيان اين که طرح بيمه بيکاري متقاضيان کار در کميسيون اجتماعي به تصويب رسيده اظهار داشت: اين طرح در انتظار مطرح شدن در صحن علني مجلس است.

.

پندار سیستم

وي در خصوص تأمين منابع مالي طرح بيمه بيکاري متقاضيان کار تصريح کرد: منابع قرض‌الحسنه بانک‌ها يکي از منابع درنظر گرفته شده براي اين طرح است.مقدسي تصريح کرد: طبق اين طرح کمک هزينه ۲۰۰ هزار تومان براي افراد مجرد در ماه و ۲۵۰ هزار تومان براي افراد متأهل حداکثر تا ۲ سال در نظر گرفته شده است.

.

وي خاطرنشان کرد: اين کار به منظور حمايت و کاهش دغدغه‌هاي معيشتي افراد جوياي کار است و در صورتي که تا قبل از ۲ سال مشغول به کار شوند هزينه‌اي را که استفاده کرده اند به صورت اقساط بلندمدت حداقل ۵۰ ماهه از حقوق خود پرداخت خواهد کرد.اين نماينده مجلس ادامه داد: در صورتي که در اين ۲ سال فرد متقاضي مشغول به کار نشود نشان مي‌دهد که اين فرد قصد پيداکردن شغل ندارد و کل پول دريافتي از ضامن فرد کسر خواهد شد.

.

منبع: روزنامه خراسان

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.