نرم افزارحسابداری صدگان

سکه در مرحله فروش دست دوم مشمول ماليات بر ارزش افزوده نمي شود.

0 728

حسابداراپ

معاون فني و حقوقي سازمان امور مالياتي در خصوص ماليات بر ارزش افزوده سکه گفت: سكه در مرحله فروش دسته دوم شامل ماليات بر ارزش افزوده نمي شود و فقط در مرحله اول اين ماليات اخذ مي شود.

.

به گزارش رسانه مالياتي ايران، حكيم با بيان اين كه توافق شده براي حوزه طلا و جواهر از جنبه هاي تشويقي استفاده شود، اظهار كرد: جنبه هاي آموزشي شركت در سمينار ها، تبادل اطلاعات و آموزش هاي لازم نيز بايد انجام شود و در اين راستا قرار دادي با دانشگاه اقتصاد بسته شده كه تسيهلات افراد طبقه بندي شود و براي آنها كلاس برگزار شود.

.

وي با بيان اين كه فاكتور فروش طلا بايد آيتم هايي داشته باشد كه قابليت پيگيري دارد در مورد ماليات بر ارزش افزوده سكه گفت: سكه در مرحله فروش دسته دوم شامل ماليات بر ارزش افزوده نمي شود و فقط در مرحله اول اين ماليات اخذ مي شود.

.

پندار سیستم

معاون فني و حقوقي سازمان امور مالياتي کشور با اشاره به جدايي فروش كالا و ارائه خدمات از يكديگر گفت:

اقدام در اين باره در دستور كار است. وي در پاسخ به اعتراض يكي از روساي اتحاديه مبني بر ماليات هاي مكرر و چگونگي اخذ ماليات بر ارزش افزوده تصريح كرد: سه راهكار براي تغيير قانون وجود دارد، نخست اين كه مجلس يك طرح بدهد، دوم اين كه دولت لايحه اي براي تغيير بدهد و يا موضوع مورد ابهام باشد.

.

حکيم با بيان اين كه صنف طلافروشان بخشي از فعالان اقتصادي هستند كه ارزشمند هستند، گفت: در تلاشيم كه با شما به تعامل برسيم و تلخي هاي اول كار را برطرف كرده و به شيريني كار برسيم. شما مجبوريد كه در نهايت در مغازه خود دفتر رسمي براي خريد و فروش ها بگذاريد. اگر از همين امروز شروع به داشتن دفاتر قانوني كنيد، در آينده هيچ مشكلي نخواهيد داشت اگر نخواهيم با ادبيات مالياتي با هم برخورد كنيم، دچار مشكل مي شويم.

.

وي در پايان خاطر نشان كرد: پنج سال ديگر نمي توانيم مثل امروز رفتار كنيم؛ امروز وارد حساب و كتاب شويم، چرا كه فردا به نفع شماست.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.