نرم افزارحسابداری صدگان

دولت ۱۰۰ درصد هزینه‌های درمانی ایثارگران شاغل و غیر شاغل را بر عهده گرفت.

0 662

حسابداراپ

رئیس جمهور قانونی را ابلاغ کرد که بر اساس آن صددرصد هزینه‌های درمانی ایثارگران شاغل و بازنشسته و افراد تحت تکفل آنان به عهده دستگاه اجرائی و صددرصد هزینه‌های درمانی ایثارگران غیرشاغل و افرد تحت تکفل آنان به عهده بنیاد شهید و امور ایثارگران است.

.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، « قانون اصلاح بند « ب» ماده (۴۴) قانون برنامه پنجساله پنجم توسعه » که در مجلس شورای اسلامی تصویب و به تآیید شورای نگهبان از سوی رئیس جمهور برای اجرا ابلاغ شد.

.
بر اساس ماده واحده این قانون ، صددرصد هزینه‌های درمانی ایثارگران شاغل و بازنشسته و افراد تحت تکفل آنان به عهده دستگاه اجرائی و صددرصد هزینه‌های درمانی ایثارگران غیرشاغل و افرد تحت تکفل آنان به عهده بنیاد شهید و امور ایثارگران است.

پندار سیستم

.
همچنین دولت موظف است اعتبار لازم برای اجرای این قانون را هر ساله در بودجه سنواتی پیش‌بینی نماید و در اختیار دستگاهها و صندوقهای بازنشستگی و بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار دهد.

.
بر این اساس ، در سال ۱۳۹۰ صددرصد هزینه درمان بازنشستگان غیرشاغل از ردیف اعتباری ۱۳۱۶۰۰ بنیاد شهید و امور ایثارگران (مربوط به خدمات درمان ایثارگران غیرشاغل) و ایثارگران سایر دستگاهها از اعتبارات بیمه خدمات درمانی دستگاهها پیش‌بینی و پرداخت می‌شود.

 .

منبع : پايگاه اطلاع رساني دولت

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.