نرم افزارحسابداری صدگان

جامعه پارچه فروشان آموزش قانون ماليات بر ارزش افزوده را جدي بگيرند.

0 636

حسابداراپ

مهدي اسلام پناه در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ضمن بيان اين مطلب افزود: با وجود بي ميلي برخي پارچه فروشان براي شركت در كلاس هاي آموزشي سازمان امور مالياتي و تبعيت از قانون ماليات بر ارزش افزوده اين كلاس ها طبق برنامه برگزار مي شود تا هرچه بيشتر مزاياي اين قانون براي فعالان اين حوزه نمايان شود.

وي ادامه داد: موضوع اين كلاس هاي آموزشي، آموزش قوانين و ضوابط قانون ماليات بر ارزش افزوده، آموزش نرم افزارهاي مرتبط با آن است كه سازمان امور مالياتي اين آمادگي را دارد به هر ميزان كه لازم باشد اين كلاس ها را برگزار كند.

پندار سیستم

اسلام پناه تصريح كرد: بحث ماليات يك پديده مرسوم در همه كشورهاي دنيا است و در كشورهاي صنعتي ميزان ماليات تا ۲۰ درصد هم مي رسد.

وي افزود: براي دستيابي به توسعه و پيشرفت اقتصادي كشور همه صنوف و انجمن ها بايد از قوانين مربوط به ماليات تبعيت داشته باشند.

اين مقام مسئول با بيان اينكه در قبال همكاري صنوف در پرداخت ماليات بايد حمايت هايي از جانب دستگاه هاي حاكميتي از بخش توليد صورت گيرد،اظهار داشت: حمايت هاي دولت در بخش توليد به ويژه صنعت نساجي تاكنون مطلوب بوده و زمينه سرمايه گذاري در اين حوزه تا حد زيادي فراهم شده است.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.