نرم افزارحسابداری صدگان

بازنگری «قانون کار» و «قانون مدیریت خدمات کشور»

0 552

حسابداراپ

جمعی از مدیران و کارشناسان منابع انسانی کشور در بیانیه «هفتمین کنفرانس توسعه منابع انسانی»، خواستار بازنگری در نظام  جبران خدمات با نگرش مدیریت و ارزیابی عملکرد به ویژه در قانون کار و قانون مدیریت خدمات کشوری شدند.

.
شرکت‌کنندگان در این کنفرانس، ضمن ملاحظه شرایط عمومی کشور، توجه عمیق به مفاد اسناد بالادستی و در نظر گرفتن راهبرد کوچک‌سازی دولت و توسعه بخش‌خصوصی، بیانیه پایانی هفتمین کنفرانس را به سیاست‌گذاران و کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی تقدیم داشته و خواستار عنایت دقیق و موثر نهادهای تاثیرگذار  در ارتباط با این موضوعات شدند.

.

در بخش دیگری از این بیانیه، مدیران و کارشناسان یادشده، خواستار بررسی آثار اجرای طرح هدفمندسازی یارانه‌ها بر حوزه منابع انسانی و برنامه‌ریزی برای کاهش آثار نامطلوب این طرح شدند.

پندار سیستم

.

نویسندگان این بیانیه با اشاره به اهمیت ایجاد ظرفیت‌های مناسب در آموزش عالی از طریق برنامه‌ها و رشته‌های مرتبط، خواستار تربیت دانش‌آموختگان منطبق با نیازهای بازار کار و اشتغال مولد شدند.  مدیران و کارشناسان حوزه منابع انسانی همچنین به منظور تضمین پایداری و استحکام سازمان‌ها، خواستار برنامه‌ریزی برای مدیریت استعدادها و تداوم مدیریتی و جانشین پروری شدند.

.

منبع : جهان صنعت

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.