نرم افزارحسابداری صدگان

اصلاح فرآیندها جهت کاهش تعداد بیمه‌شدگان دارای شماره موقت

0 665

حسابداراپ

 داریوش صالح‌پور مدیرکل تأمین‌اجتماعی شهرستان‌های استان تهران با اعلام این خبر گفت: در بررسی شناسایی بیمه‌شدگان ثبت‌نام شده در جریان بازرسی از کارگاه‌های فعال حوزه عملکرد ۱۲ شعبه تابعه تعداد بسیار زیادی از افراد ثبت‌نام شده و در فرم بازرسان دارای شماره موقت بیمه هستند و موفق به دریافت شماره دائم نشده‌اند.

.
وی افزود: تشکیل کارگروهی متشکل از کارشناسان ارشد واحد بازرسی، درآمد و نامنویسی اداره‌کل، مورد بررسی دقیق قرار گرفت و مقرر شد با اصلاح و بازنگری فرایند انجام کار در واحد بازرسی و نامنویسی شعب این مشکل رفع گردد.

پندار سیستم

.
وی با اشاره به این موضوع که درحال‌حاضر ۸۹ درصد بیمه‌شدگان تحت‌پوشش این اداره‌کل شناسایی شده‌اند، گفت: در زمان ساماندهی سوابق بیمه‌شدگان، درصد شناسایی بیمه‌شدگان هر شعبه مشخص و در آینده نزدیک ضمن کاهش درصد بیمه‌شدگان دارای شماره موقت زمینه شناسایی بیمه‌شدگان جدید فراهم می‌شود.

.

مدیرکل تأمین‌اجتماعی شهرستان‌های استان تهران خاطرنشان کرد:‌از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۱۰۵ دوره آموزشی برای مدیران و کارکنان این اداره‌کل در سه قالب شغلی، مدیریتی و عمومی برگزار شده که در این میان، ۸۹ دوره آموزشی تخصصی شغلی در زمینه‌هایی نظیر امور نام‌نویسی، فنی و بیمه‌شدگان، امور مستمری‌ها و… بوده است.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.