نرم افزارحسابداری صدگان

منابع مالی پرداخت بدهی‌های وزارت نیرو تامین شد.

0 505

حسابداراپ

با موافقت هیات دولت ۱۳۰ هزار میلیارد ریال منابع مالی به وزارت نیرو اختصاص می‌یابد.
وزیر نیرو با بیان این مطلب در نشست شورای مدیران برق وزارت نیرو اظهار کرد: هم‌اکنون که این ظرفیت برای وزارت نیرو ایجاد شده است باید تلاش شود که در ابتدا با سرعت بدهی‌های این وزارتخانه پرداخت شود.

.

مجید نامجو تاکید کرد: براساس مصوبه جدید هیات وزیران ۷۰ هزار میلیارد ریال بدهی وزارت نیرو به سامانه بانکی کشور به دولت منتقل شده است و اختیارات ماده «۳۳» و «۳۵» نیز در سقف ۱۰ هزار میلیارد ریال در اختیار وزیر نیرو گذاشته شده است.

.
به گفته این مقام مسوول روش پرداخت بدهی‌ها شفاف و روشن است و بدهی‌های پیمانکاران و سازندگان باید توسط سازمان حسابرسی تایید و به وزارت اقتصاد و دارایی و معاونت برنامه‌ریزی ارسال شود که در زمان کنونی این کار در جریان است.

پندار سیستم

.
وزیر نیرو بیان کرد: معاونت‌های آب و برق باید بدهی‌ها را اعلام کنند تا توسط سازمان حسابرسی تایید و به حساب دولت منتقل شود و به عنوان بدهی دولت تلقی شود.وی اظهار داشت: دو مصوبه نیز برای مپنا و قرارگاه خاتم‌الانبیا نهایی شده است و منتظریم تا دولت این دو مصوبه را ابلاغ کند.

.
نامجو با بیان اینکه اموال و دارایی‌هایی که به فروش می‌رود به بخش خصوصی واگذار می‌شود، تاکید کرد: درست است که هزینه‌های تعمیر و هزینه‌هایی که تاکنون توسط وزارت نیرو انجام شده است، دیگر توسط این وزارتخانه انجام نمی‌شود اما در عوض هزینه خرید برق به وزارت نیرو تحمیل می‌شود.

.

منبع :جهان صنعت

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.