نرم افزارحسابداری صدگان

حق اولاد و حق عائله مندی به تمام زنان شاغل پرداخت می شود.

8 4,008

حسابداراپ

معاون توسعه، مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور گفت: بر اساس مصوبه امروز (یکشنبه) هیئت دولت به تمام زنان شاغل حق اولاد و حق عائله مندی پرداخت می شود.

.
لطف الله فروزنده’ شامگاه یکشنبه در پایان جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران افزود: پیش از این حق عائله مندی به زنان شاغلی پرداخت می شد که شوهران آنها یا از کار افتاده و یا سرپرست خانوار بودند.وی با بیان اینکه ،بر اساس مصوبه امروز هیئت دولت از این پس به تمامی زنان شاغل حق عائله مندی پرداخت می شود، تصریح کرد:هر زن شاغل ماهانه ۱۴ هزار تومان حق اولاد تا سه فرزند دریافت می کند و پرداخت برای بیشتر از سه فرزند در حال بررسی است که امیدواریم حل شود.

پندار سیستم

.
معاون رئیس جمهور خاطرنشان کرد:پیش از این زنان شاغلی که سرپرست خانوار بوده یا از کار افتاده و یا همسران آنها فوت کرده بود حق اولاد دریافت می کردند اما از این پس تمامی زنان شاغلی که دارای فرزند باشند، حق اولاد دریافت می کنند.

.

منبع: پايگاه اطلاع رساني دولت

محل تبلیغ شما

8 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    من کارمند رسمی سازمان ….. با ۱۴ سال سابقه ی کار و مادر سه فرزند می باشم ولی تا امروز هیچ مبلغی بعنوان حق عائله مندی و حق اولاد پرداخت نشده است در تماسی که با مرکز داشتم گفتند چنین بخش نامه ای به ما ابلاغ نشده است لطفاً یک جواب قانع کننده به من بدهید . لطفاًاز انتشار نام من خودداری کنید یکبار که راجع به منازل سازمانی پیگیری کردم از تمام حقوق انسانی در اداره محروم شدم .

  2. زهرا می گوید

    قانون فعلی در سال ۱۳۹۳در یافت حق عائله مندی و حق اولاد برای زنان شاغل که همسر انها شغل ازاد دارند چیست

  3. مدیر سایت می گوید

    با سلام و احترام
    در قانون كار آيتمي به نام حق اولاد داريم كه اين موضوع براي دوفرزند به شاغل آن پرداخت ميشود و شغل همسر تاثير يا ممانعتي درپرداخت آن ندارد.

  4. ربابه یونسیان می گوید

    با سلام و خسته نباشید
    علارغم ارسال بخشنامه ها به کلیه ادارات دولتی تا کنون پرداخت عاپله مندی به دختران مجرد و شاغل در بعضی از دانشگاههای علوم پزشکی اجرا نمیشود حال انکه کلیه ادارات دستورالعمل اجرا شده لطفا پی گیری نمایید با تشکر

  5. فاطمه می گوید

    با سلام حق اولاد به زنان شاغلی که همسر انان هم کارمند دولت هست پرداخت میگردد؟ من با دو فرزند وهمسر شاغل در بخش دولتی مبلغی در لین خصوص دریافت نمکنم چگونه باید پیگیری نمود؟

  6. کارمند وزارت بهداشت می گوید

    اگه واقعا این قانون اجر شده چرا در وزارت بهداشت خبری از این اعمال حقوق جدید نیست؟

  7. کارمندنهاد کتابخانه عمومی می گوید

    با سلام و احترام
    بنده یک یاز کارمندان خانم کتابدار نهاد کتابخانه های عمومی کشور هستم و تا کنون مبلغی بابت حق اولاد و حق تاهل یا حتی حق عائله مندی دریافت ننموده ام. بنده متاهل هستم و یک فرزند دارم. جدیدا در این ماه حق عائله مندی به خانم های مجرد اضافه شده است و هیچ حقی به خانم های متاهل نداده اند.(نه عائله مندی نه حق تاهل و یا اولاد) در صورتی که تمامی کارمندان آقا از این حقوق برخوردارند. آیا این بر اساس قانون خدمات کشوری است؟

  8. رستگار می گوید

    این یک تبعیض جنسیتی و خلاف موازین شرعی و اسلامی است که یه زن بخاطر زن بودنش حق عائله مندی و اولاد تعلق نگیرد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.