نرم افزارحسابداری صدگان

پرداخت دستگاه‌های اجرایی با شماره ملی

1 1,318

حسابداراپ

معاون بودجه معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رییس‌جمهور در بخشنامه‌ای به دستگاه‌های اجرایی اعلام کرد که به استناد ماده «۶۷» قانون برنامه پنجم توسعه، هرگونه پرداختی دستگاه‌های اجرایی به افراد و سهامداران منوط به اخذ شماره ملی است.


به گزارش فارس، رحیم ممبینی در بخشنامه‌ای به تمامی دستگاه‌های اجرایی اعلام کرد: به استناد ماده «۶۷» قانون برنامه پنجم توسعه کل کشور کلیه دستگاه‌های قوه مجریه که به موجب قوانین بودجه سنواتی مجاز به کمک به اشخاص حقیقی و حقوقی از محل اعتبارات مصوب می‌باشند، موظفند با رعایت تخصیص اعتبار که در مرکز توسط معاونت و در استان‌ها توسط کمیته تخصیص اعتبارات استان‌ طبق ضوابط ابلاغی معاونت انجام می‌شود، نسبت به اخذ شماره ملی اشخاص حقیقی گیرنده کمک و یا سهامداران اصلی و صاحبان سهم‌الشرکه و اعضا هیات‌مدیره و بازرس یا بازرسان قانونی اشخاص حقوقی گیرنده کمک و درج آن در بانک اطلاعاتی که توسط معاونت برای این منظور ایجاد می‌شود، اقدام و سپس مبلغ کمک را پرداخت کنند.

پندار سیستم

در این بخشنامه آمده است: بر همین اساس سامانه ثبت کمک دستگاه‌های دولتی به افراد حقیقی و حقوقی به آدرس اینترنتی http://grant.spac.ir ایجاد شده و ضروری است دستگاه‌های مشمول این قانون طی نامه رسمی از بالاترین مقام دستگاه اجرایی و یا مقام مجاز ایشان نسبت به معرفی ذی‌حساب یا نماینده خود (اعلام نام و نام‌خانوادگی، کد ملی و سریال شناسنامه) به مرکز داده‌ورزی و اطلاع‌رسانی این معاونت برای دریافت شناسه و گذر واژه ورود به سامانه اقدام کنند.

منبع : جهان صنعت

محل تبلیغ شما

1 نظر
  1. بهزاد عزیزخدا می گوید

    سلام. مدت دو هفته به سامانه ثبت مراجعه نکردم. بعد از مراجعه متوجه شدم آیکون مربوط به ورود به سامانه ثبت اطلاعات در سایت grant.space.irموجود نیست هم در یاهو و هم در گوگل آدرس سایت را وارد کردم ولی آیکون ورود به سامانه وجود نداشت. لطفا راهنمایی بفرمائید.باتشکر

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.