نرم افزارحسابداری صدگان

تامین‌اجتماعی ایده‌آل نیازمند اصلاح قانون

0 483

حسابداراپ

مدیرعامل سازمان تامین‌اجتماعی تحقق اهداف نظام در حوزه تامین‌اجتماعی و فراهم‌شدن تامین‌اجتماعی ایده‌آل برای همه مردم را از طریق اصلاح قانون تامین‌اجتماعی امکان‌پذیر دانست.


رحمت‌الله حافظی با اشاره به گذشت حدود ۳۵ سال از تصویب قانون تامین‌اجتماعی‌ گفت: قانون فعلی با سازوکارها و شرایط کنونی جامعه سازگار نیست و در راستای روان‌سازی امور و تسهیل خدمت‌رسانی به مردم باید مورد بازنگری قرار گیرد و مجلس شورای‌اسلامی نیز بر اصلاح قانون تامین‌اجتماعی در اولین سال برنامه پنجم توسعه تاکید کرده است.

پندار سیستم

وی با اشاره به تاکید وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در رابطه با اصلاح قانون کار و قانون تامین‌اجتماعی طی ماه‌های آینده افزود: استفاده از نظرات و دیدگاه‌های کارشناسان و صاحبنظران حوزه تامین‌اجتماعی می‌تواند منجر به تدوین قانون جامع و کامل شود و با چنین قانونی شاهد تحول در خدمات تامین‌اجتماعی و ارایه خدمات مناسب به بیمه‌شدگان خواهیم بود.

حافظی از مدیران و کارکنان سازمان تامین‌اجتماعی در سراسر کشور خواست در انجام امور و فعالیت‌های خود دقت کافی داشته باشند تا حقوق افراد و بیمه‌شدگان سازمان تامین‌اجتماعی به خوبی حفظ شود و رعایت حق‌الناس به عنوان یک اصل همواره موردتوجه  قرار گیرد.

 منبع : جهان صنعت

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.