نرم افزارحسابداری صدگان

تعويق اصلاح قانون كار تا پايان سال

0 612

حسابداراپ

وزير كار که پيش از اين از تقدیم اصلاحيه قانون کار به مجلس تا پايان خردادماه سال‌جاري سخن گفته بود، از تعویق این موضوع خبر داد و وعده کرد که این لایحه تا قبل از پايان سال به مجلس برود.

پندار سیستم

عبدالرضا شيخ‌الاسلامي در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، در پاسخ به اين سوال كه چرا وعده شما مبني بر ارسال لايحه اصلاح قانون كار به مجلس تا پايان خردادماه عملياتي نشده است، اظهار کرد: در قانون برنامه پنجم به اين موضوع تاكيد شده است و وزارت كار جمع‌بندي راجع به قانون كار انجام داده است اما براي اينكه قانون كامل و جامعي به مجلس ارائه شود، در حال حاضر نظرات اساتيد دانشگاه، فعالان اقتصادي و مجامع كار و توليد اخذ مي‌‌شود. وي خاطرنشان كرد: در حال حاضر نظرات نزديك به هزار نفر در اين رابطه اخذ شده است و پس از جمع‌بندي در شوراي عالي كار و تصميم‌گيري نهايي به مجلس ارسال خواهد شد.
وزير كار در پاسخ به اين سوال كه چه زماني لايحه به مجلس ارسال خواهد شد، تاكيد كرد: با توجه به اينكه كار اضافه‌اي روي اين اصلاحيه صورت مي‌گيرد، نمي‌توان زمان ارائه كرد. وي در پاسخ به اين سوال كه با توجه به ادغام وزارت كار، رفاه و تعاون اصلاحيه به فراموشي سپرده شده يا اينكه امسال به مجلس ارائه مي‌شود، گفت: تلاش مي‌كنيم كه امسال تا قبل از پايان سال لايحه را در زمان مناسبي به مجلس ارائه كنيم.

 

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.