نرم افزارحسابداری صدگان

معافیت مالیاتی دو برابر می‌شود/ افزایش معافیتها با کاهش یارانه‌ها

0 638

حسابداراپ

مهر نوشت:قائم مقام سازمان امور مالیاتی کشور میزان معافیت مالیاتی در سال ۹۰ بر اساس بودجه را ۱۰ درصد عنوان کرد و گفت: معافیت مالیاتی در ۵ سال دو برابر خواهد شد.

 محمد پاریزی با بیان اینکه در صورت کاهش میزان یارانه ها در سالهای آتی، امکان افزایش معافیتهای مالیاتی وجود دارد، افزود: افزایش معافیتهای مالیاتی در راستای هدفمندی یارانه ها به همراه سایر اقدامات حمایتی دولت در این زمینه صورت می گیرد.

پندار سیستم

قائم مقام سازمان امور مالیاتی کشور میزان معافیت مالیاتی در سال ۹۰ بر اساس بودجه را ۱۰ درصد عنوان کرد و با بیان اینکه معافیت مالیاتی طی ۵ سال دو برابر خواهد شد، اظهارداشت: در راستای هدفمندی یارانه ها، مکانیزمهای حمایتی در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اقدامات حمایتی دولت در راستای هدفمندی یارانه ها، پرداخت نقدی یارانه ها را نوعی مکانیزم حمایتی که منجر به افزایش قدرت خرید خانوارها می شود، ذکر کرد و افزود: افزایش پایه و معافیتهای مالیاتی به تنهایی به عنوان طرح حمایتی هدفمندی یارانه ها منطقی نیست.

پاریزی در مورد مالیات اصناف عنوان کرد: مالیات بر درآمد اصناف در بودجه سال جاری به طور مشخص، معلوم نیست و ممکن است که افزایش مالیات بر درآمد آنها در حد سال جاری باشد، همچنین مذاکرات برای این بخش هنوز نهایی نشده و جلسات سازمان به صورت داخلی برگزار شده است.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.