نرم افزارحسابداری صدگان

تصويبنامه۳۳۲۱۹ت۲۷۲۶۰‌ه‍ مورخ ۸۱/۷/۱۰(آيين‌نامه اجرايي ماده۱۳۴اصلاحي قانون مالياتهاي مستقيم)

2 1,710

حسابداراپ

‌وزارت امور اقتصادي و دارايي – وزارت آموزش و پرورش – وزارت علوم، تحقيقات و فناوري ‌وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي – سازمان تربيت بدني – سازمان بهزيستي كشور

‌هيأت وزيران در جلسه مورخ ۱۳۸۱.۷.۳ بنا به پيشنهاد شماره ۳۷۳۱۶ مورخ ۱۳۸۱.۶.۳۱ وزارت‌امور اقتصادي و دارايي و به استناد ماده ۱۳۴اصلاحي قانون ماليات‌هاي مستقيم – مصوب ۱۳۸۰-،‌آيين‌نامه اجرايي ماده ياد شده را به شرح زير تصويب نمود:

توضيح سايت:

براي اين آيين نامه اصلاحيه صادر شده است. لطفا اينجاكليك كنيد.

‌آيين‌نامه اجرايي ماده (۱۳۴) اصلاحي قانون ماليات‌هاي مستقيم – مصوب ۱۳۸۰

پندار سیستم

ماده ۱– ‌درآمد مدارس ابتدايي، راهنمايي، متوسطه، فني و حرفه‌اي دانشگاه‌ها و مراكز آموزش عالي‌غيرانتفاعي حاصل از تعليم و تربيت شامل كليه درآمدهاي مرتبط با تعليم و تربيت طبق مجوز صادر شده از‌وزارتخانه ذي ربط مي‌باشد.
تبصره ۱ درآمد حاصل از فعاليت اقتصادي و غيرمرتبط با موضوع تعليم و تربيت طبق مقررات مربوط‌و ساير فعاليت‌هاي خارج از شمول مجوز مذكور مشمول ماليات مي‌باشد.

تبصره ۲درآمدهاي حاصل از برگزاري فعاليتهاي فرهنگي و سمينارها يا دوره‌هاي آموزشي اين گونه‌مؤسسات نيز مرتبط با فعاليت تعليم و تربيت محسوب مي‌شود و از پرداخت ماليات معاف مي‌باشد

ماده ۲– ‌درآمد مؤسسات نگهداري معلولان ذهني و حركتي داراي پروانه فعاليت از مراجع ذي‌ربط،‌بابت نگهداري معلولان ذهني و حركتي از ماليات معاف است.
‌هرگونه درآمد ديگر حاصل از فعاليت‌هاي مغاير با پروانه فعاليت طبق مقررات مربوط مشمول ماليات‌خواهد بود.

ماده ۳ درآمد باشگاه‌ها و مؤسسات ورزشي داراي مجوز از سازمان تربيت بدني حاصل از فعاليت‌هاي‌منحصرا ورزشي از پرداخت ماليات معاف است.
‌منظور از فعاليت‌هاي ورزشي، آن نوع فعاليت و رشته ورزشي است كه براساس مجوز مرجع ذي ربط‌تعيين مي‌شود و توسط باشگاه‌ها و مؤسسات ورزشي انجام مي‌پذيرد.
‌تبصره‌درآمد حاصل از فعاليت‌هاي اقتصادي و ساير فعاليت‌ها يا رشته‌هاي ورزشي فاقد مجوز و‌همچنين درآمد حاصل از تبليغات، فروش دارايي‌ها، كمك‌ها و هداياي دريافتي مشمول پرداخت ماليات‌خواهد بود.

.
‌محمدرضا عارف – معاون اول رييس‌جمهور

.

محل تبلیغ شما

2 نظرات
  1. امیر حمداد می گوید

    چرا آیکن پرینت پست فعال نیست؟

  2. مدیر سایت می گوید

    سلام
    ضمن عذر خواهی ، بروی متن راست کلیک و گزینه پرینت را انتخاب کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.