- ACCPress.com – تازه های حسابداری - http://www.accpress.com/news -

بخشنامه ۳۰۳۹۲مورخ۸۸/۱۲/۱۸(گواهينامه ثبت نام در نظام ماليات بر ارزش افزوده)

احتراماً، پيرو بخشنامه شماره ۴۹۳۶ مورخ ۳۰/۲/۸۷(موضوع صدور گواهي ثبت نام مؤديان در نظام ماليات بر ارزش افزوده) با عنايت به درخواست هاي ادارات کل و مؤديان محترم مالياتي مبني بر افزايش مدت اعتبار گواهي ثبت نام،بدينوسيله به منظور تکريم و تسريع در پاسخگويي مؤديان محترم مالياتي مقرر مي دارد:


ادارات کل امور مالياتي جهت مؤديان فاقد بدهي ماليات و عوارض ارزش افزوده گواهي ثبت نام با مدت اعتبار يکسال و جهت مؤديان داراي بدهي، گواهي ثبت نام با مدت اعتبار شش ماه (طبق نمونه پيوست)با در نظر گرفتن شرايط فراخوان هاي مراحل اول،دوم و سوم صادر نمايند.


محمد قاسم پناهي

معاون ماليات بر ارزش افزوده



 

 

گواهينامه ثبت نام در نظام ماليات بر ارزش افزوده

 

بدينوسيله گواهي مي گردد:

بنگاه اقتصادي با عنوان …………………………. با شماره اقتصادي:………………. به عنوان شخصيت حقوقي/ حقيقي با مديريت: آقاي/ خانم……………. به نشاني:………………………. ثبت نام خود را در نظام ماليات بر ارزش افزوده تکميل نموده است.

شايان ذکر است مؤديان مرحله …………………. در نظام ماليات بر ارزش افزوده، مکلف به اجراي تکاليف قانوني از جمله دريافت ماليات و عوارض موضوعه از خريداران و تسليم اظهارنامه از تاريخ…./…./….۱۳ (به حروف) مي باشند.

مدت اعتبار اين گواهينامه از تاريخ صدور…………. مي باشد.

مهر و امضاء

 

 

يادآوري:

گواهينامه حاضر جزو اسناد و مدارک دولتي محسوب گرديده و هر گونه دخل و تصرف و همچنين جعل آن مشمول قوانين و مقررات مربوطه خواهد بود.



شماره:۴۹۳۶

تاريخ:۳۰/۰۲/۱۳۸۸

مديران کل محترم ماليات بر ارزش افزوده شهر و استان تهران

مدير کل محترم امور مالياتي مؤديان بزرگ

مديران کل محترم امور مالياتي استان ها

با سلام

احتراماً، پيرو بخشنامه شماره ۲۸۱۵ مورخ ۵/۲/۸۷ در خصوص گواهي موقت ثبت نام مؤديان، در راستاي پاسخگويي صحيح، به موقع و تکريم ارباب رجـوع، در صـورت برخـورداري از شـرايط لازم و صـلاحديد و تـفويض اختيار توسط مديران کل ذيربط ، صدور گواهي فوق طبق نمونه بخشنامه مذکور با مهر و امضاء معاونين محترم ماليات بر ارزش افزوده و همـچنين رؤسـاي مـحترم مـالـيات بـر ارزش افزوده بـلامـانـع مي باشد.

ضمناً از تاريخ ابلاغ اين اصلاحيه صدور گواهينامه هاي ثبت نام توسط ادارات کل با مهلت اعتبار تا سه ماه بلا مانع خواهد بود.


با تقديم احترام

نادر آريا