نرم افزارحسابداری صدگان

افشاي تخلفات براي حسابداران الزامي است.

2 1,213

حسابداراپ

هجدهمین کنگره جهانی حسابداران شامگاه دوشنبه در مرکز همایش‌های کوالالامپور آغاز به کار کرد.
نخست‌وزیر مالزی در پيامی به این همایش که توسط «نور محمد یعقوب» وزیر دفتر نخست‌وزیری قرائت شد، گفت: نقش بسيار سخت حسابداران در کشف سوء‌استفاده‌های مالی انعكاس اطلاعات تهيه شده، برای محافظت از فعالیت سالم بازار و خدمات سرمایه است.
«نجیب رزاق» در این پيام افزود: این فعالیت یک وظیفه الزامی برای حسابرسان و کارمندان است که تخلفات انجام شده در حیطه قوانین امنیتی و قوانین حاکم بر بازار مبادلات سهام را به مسوولان گزارش دهند.

پندار سیستم

وی گفت: توسعه موفق صنعت حسابداری باید بر مبنای توانمندی متخصصان برای ایفای نقش فعال در به‌کار بردن استانداردهای جهانی حسابداری باشد.
نخست‌وزیر مالزی گفت: حرفه حسابداری بین‌المللی و مقررات دولتی، باید نسبت به ایجاد و ترویج سطح بالای استاندارد متعهد باشند.
نحیب رزاق در این پيام تاکید کرد: گزارش‌های مالی با ارائه اطلاعات اصولی باید زمینه تصمیم‌گیری صحیح سرمایه‌گذاران را فراهم کند.
يادآور مي‌شود هجدهمین کنگره جهانی حسابداران به میزبانی موسسه حسابداران مالزی و توسط فدراسیون بین‌المللی حسابداران با حضور بیش از ۶ هزار نماینده از ۱۲۲ کشور جهان از روز دوشنبه به مدت ۴ روز در مرکز همایش‌های کوالالامپور برگزار می‌شود.
به نظر می‌رسد که امسال پس از مالزی که میزبانی این کنگره را بر عهده دارد، جمهوری اسلامی ایران با ۸۶ شرکت کننده یکی از فعال ترین کشورها در جمع ۱۲۲ کشور حاضر در این کنگره می‌باشد.
همچنين دیوان محاسبات جمهوری اسلامی ایران نیز در این کنگره با یک هيات به سرپرستی مصطفی علی اصغر پور معاون فنی و امور حسابرسی وزارتخانه‌ها شرکت کرده است.
این کنگره که هر۴ سال یک بار برگزار مي‌شود، بزرگ‌ترین گردهمایی حسابداران حرفه‌ای در جهان است.
۱۹/۸/۸۹

محل تبلیغ شما

2 نظرات
  1. حميد می گوید

    جرم حسابداري كه مسئوليت حسابداري شركتي را با دو دفتر انجام ميدهد چيست – متشكرم اگر راهنمايي بفرماييد.

  2. مدیر سایت می گوید

    عرض سلام و ادب
    اطلاعات حقوقي دراين خصوص ندارم.
    بااحترام

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.