- ACCPress.com – تازه های حسابداری - http://www.accpress.com/news -

تدوين رهنمود كنترل كيفيت عمومي و جهاني

فدراسیون بین‏المللی حسابداران از انجمن حسابداران رسمی عمومی کانادا برای صرف زمان و تلاش در کمک به تدوین رهنمود کنترل کیفیت عمومی و جهانی قدردانی می‏کند.

سیلوی واگل رئیس کارگروه نحوه‏ی عمل مؤسسات حسابرسی کوچک و متوسط اظهار داشت “این رهنمود به مؤسسات حسابرسی کوچک و متوسط کمک خواهد کرد تا با اثربخشی هزینه،‏ استاندارد بین‏المللی کنترل کیفیت ۱ را اجرا کنند و اطمینان یابند که می‏توانند اطمینان‏بخشی و خدمات مرتبط با کیفیتی را به صاحب‏کارانشان ارائه کنند.”


نسخه‏ی پی دی اف رهنمود کنترل کیفیت را می‏توان به صورت رایگان از بخش منابع و انتشارات تارنمای فدراسیون بین‏المللی حسابداران http://web.ifac.org/publications/small-and-medium-practices-committee دریافت کرد. علاوه بر این، انجمن حسابداران رسمی عمومی کانادا در حال تدوین ترجمه‏ی فرانسه‏ی رهنمود کنترل کیفیت است. این نسخه از سپتامبر در بخش پایگاه ترجمه‏های تارنمای فدراسیون بین‏المللی حسابداران در دسترس خواهد بود.
کارگروه نحوه‏ی عمل مؤسسات حسابرسی کوچک و متوسط فدراسیون بین‏المللی حسابداران به خوانندگان بابت دیدن از مرکز بین‏المللی نحوه‏ی عمل مؤسسات حسابرسی کوچک و متوسط(www.ifac.org/smp) خیر مقدم می‏گوید. در این مرکز مجموعه‏ای از انتشارات رایگان فدراسیون بین‏المللی حسابداران و پیوندهای مربوط به منابع و مراجع هیأت‏های عضو فدراسیون بین‏المللی حسابداران و سایر سازمان‏ها، از جمله گروه‏های حامی اجرای استانداردهای بین‏المللی انعکاس یافته است.