نرم افزارحسابداری صدگان

بخشنامه۲۶۸۶۰ م۸۸/۱۰/۲۹(عمليات رسيدگي به اظهارنامه ياميزان معاملات مؤديان ماليات برارزش افزوده)

3 714

حسابداراپ

نظر به اينکه «ثبت نتايج عمليات رسيدگي به عملکرد مؤديان ماليات بر ارزش افزوده» در قسمت سامانه اينترنتي مديريت عمليات مالياتي ماليات بر ارزش افزوده فعال گرديده است، مقتضي است نسبت به ورود اطلاعات کامل مؤدياني که پرونده آنان مورد رسيدگي قرار گرفته است در قسمت گزارش ثبت نتايج عمليات رسيدگي برابر بخشنامه شماره ۱۹۴۴۶ مورخ ۱۲/۸/۱۳۸۸ اين معاونت اقدام و از دي ماه سال ۱۳۸۸ به بعد نيز اطلاعات مربوط به رسيدگي هاي انجام شده را بلافاصله در قسمت مربوط وارد نمايند، تا امکان بهره برداري از قسمت گزارش رسيدگي به عملکرد مؤديان ماليات بر ارزش افزوده جهت اخذ سريع و به موقع اطلاعات مؤديان براي ادارات کل امور مالياتي و معاونت ماليات بر ارزش افزوده فراهم گردد.

بديهي است ملاک تحقق برنامه عملياتي و ارزيابي ادارات کل امور مالياتي، تا زمان طراحي و اجراي فرآيند رسيدگي در سامانه اطلاعات ثبت شده در اين بخش از سامانه خواهد بود.

پندار سیستم

لذا ضروريست دستور فرمائيد کاربران در جمع آوري و ورود اطلاعات دقت لازم مبذول نموده چون اطلاعات پس از ثبت نهايي در سامانه قابل تغيير نبوده و لازم است جهت ايجاد هرگونه تغييرات مراتب را به دفتر توسعه سامانه هاي معاونت ماليات بر ارزش افزوده جهت اقدام بعدي اعلام گردد.

مسئوليت حسن اجراي اين بخشنامه به عهده مديران کل محترم امور مالياتي خواهد بود.

محمد قاسم پناهي

معاون ماليات بر ارزش افزوده

محل تبلیغ شما

3 نظرات
  1. ثریا سعیدی شریف آباد می گوید

    سلام از مورخ ۹۲/۷/۸ پرونده جهت رسیدگی به کمیسیون ارجاع شده است ولی هنوز جوابی نگرفته ام مثبت یا منفی

  2. ثریا سعیدی شریف آباد می گوید

    سلام از مورخ ۹۲/۷/۸ پرونده جهت رسیدگی به کمیسیون ارجاع شده است ولی هنوز جوابی نگرفته ام مثبت یا منفی درصورتی که جواب داده اید به کدام قسمت مراجعه کنم

  3. علي می گوید

    سلام
    زمان تشکیل جلسه کمیسیون ، به شما ابلاغ می شود و پس از تشکیل جلسه و صدور رای ، رای صادره نیز به شما ابلاغ می گردد . در هر صورت می توانید شخصا” به واحد مالیاتی مربوطه ( عملکرد و یا ارزش افزوده حسب مورد ) مراجعه و پیگیری نمایید .
    موفق باشید /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.